Avatar billede silmarillion Juniormester
20. oktober 2018 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Subdomæne i <object> eller iframe

Jeg ved det er muligt, at bruge <object> eller iframe til at inkludere en anden side på min egen side, men hvis jeg forsøger, at gøre det med en side der ligger på et subdomæne, fx. app.box.com, er resultatet blot blankt indhold.

Kan det ikke lade sig gøre, eller er der et workaround?
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2018 - 16:02 #1
Der burde ingen forskel være - har du et eksempel?
Avatar billede silmarillion Juniormester
20. oktober 2018 - 16:24 #2
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2018 - 16:32 #3
Du kan se fejlen i din developer toolbar;

Load denied by X-Frame-Options: https://www.box.com/ does not permit cross-origin framing.
Avatar billede silmarillion Juniormester
20. oktober 2018 - 16:45 #4
Da det udelukkende er til eget brug, fandt jeg denne chrome udvidelse Ignore X-Frame headers der gør det muligt, at inkludere alle hjemmesider i en iframe.