Avatar billede Bordeaux Juniormester
31. oktober 2018 - 12:49 Der er 3 kommentarer

Headset mic virker ikke.

Jeg har en stationær computer jeg har prøvet at sætte 2 forskellige headset til.
Lyden virker fint i begge, men der er problemer med headsettene.

Det ene virker kun når jeg puster ind i den. Den opfanger intet andet.

Den anden registrerer når jeg rører ved den (men ikke når jeg puster) Og den spiller lyde fra computeren. (f.eks. sætter jeg musik på bliver musikken indtalt)
Ingen af dem registrerer når jeg taler i dem.

mikrofonenerne virker uden problemer i min bærbar.

Lidt random information:
De er sat til bagerst på computeren.

http://prntscr.com/lbzphw Troubleshoot med den nederste siger den at alt er pefekt. Hvis jeg troubleshooter med "Line In" siger den at de ikke er plugget ind (Er det som det skal være?)

http://prntscr.com/lbzq3u Kan kun sætte den øverste som standart.

______________________________________

Jeg er ret desperat efter at få dem til at virke. Ville det mon virke hvis jeg får et bluetooth eller usb headset?
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2018 - 14:49 #1
du skal gå i egenskaber for lydkort (kontrolpanel)
der er faneblad: afspilningsenhed, optageenhed.

højreklik og vælg at vise alt/deaktiverede

indstil optageenhed til headset, og indstil en lydstyrke
Avatar billede Bordeaux Juniormester
31. oktober 2018 - 15:53 #2
Du mener disse? http://prntscr.com/lcq5j0
De har hele tiden været krydset af.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2018 - 19:27 #3
Jeg kan se, at du ikke rigtigt har heldet med dig, men jeg kan da fortælle dig, at de røde pile betyder, at der ikke er forbindelse.
Eksperten er desværre blevet et sted, hvor der ikke foregår så meget vedrørende computere. Det er istedet exel og en masse sniksnak som tager pladsen.
Og vi er mange, som kaldes eksperter, uden at være eksperter i noget som helst.
Og ekspert er en titel man kan få, uden at hjælpe een eneste, bare man stiller en masse spørgsmål. Så den titel er absolut misvisende.
Trist at der ikke var en eneste, som vidste noget om dit ptoblem.
Prøv at google , på engelsk, hvis du har mulighed for det.