Avatar billede cecilie Praktikant
08. november 2018 - 19:39 Der er 7 kommentarer

ødelagt hardisk skal gendanne tabte filer.

Hej. jeg har lille spørgsmål, jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, for nu begynder det at irritere mig :)

Jeg har pillet en harddisk ud af en stationær pc, da computeren ikke længere kunne tænde, da han rigtig gerne ville have de tabte billeder, dokumenter.
og som jeg plejer, sætte den over i min ekstern harddisk, så den fungere som en ekstern harddisk.med USB enhed, men den her kommer ikke frem, når jeg sætter den til, den lyser hvid og nogle gange blå, men den kommer ikke frem.

er der noget jeg gør galt? jeg synes jeg gør som jeg plejer. eller kan selve hardiske været beskadet, så det er derfor jeg intet får frem ?

Mvh
Den irriteret ;D
Avatar billede hjolsen Ekspert
08. november 2018 - 19:43 #1
Selve harddisken kan godt være fysisk beskadiget !
.men kan den ses i enhedshåndtering og/eller  diskhåndtering ?
Avatar billede cecilie Praktikant
08. november 2018 - 19:53 #2
ja jeg kan se, selv USB enheden i enhedshåndtering, men den er der ligemeget om jeg fjerner selve harddisken og lader usb stikket sidde i, eller om jeg sætter den på igen. den forsvinder kun, hvis jeg tager usben selve hardiskken og i igen. hvis det gav nogle menning.
Avatar billede cecilie Praktikant
08. november 2018 - 19:54 #3
og den siger bling når jeg sætter harddisken i.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2018 - 20:54 #4
Prøv at gå til Enhedshåndteringen Diskdrev og tryk på søg
Hvis den der dukker op så gå i diskhåndteringen og se om der er et drevbogstav på
https://ibb.co/ef3WoV
Avatar billede cecilie Praktikant
08. november 2018 - 21:18 #5
https://ibb.co/nACP8V

https://ibb.co/jq8mNq

den kommer frem ? - men ikke så jeg kan hente noget i den, jo hvis jeg sætter den orginale harddisk til, er der intet problem.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2018 - 21:29 #6
Har du kigget i Diskhåndteringen ?
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2018 - 21:40 #7