Avatar billede toeffedk Novice
11. november 2018 - 07:13 Der er 3 kommentarer

Touch skærm

Jeg har i tidernes morgen købt en lenovo ideapad med touch skærm og det har virket rigtig godt indtil de seneste opdateringer til windows. Når jeg går ind i kontrolpanelet og kigger kan jeg så se at der er understøttet af windows 8 men den har virket på windows 10 indtil i sommers.
Spørgsmålet er om jeg er nødt til at gå tilbage til windows 8 for at få touchskærmen tilbage eller findes der andre muligheder?
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede poko1 Ekspert
11. november 2018 - 09:10 #1
Tryk på WindowsTasten + X Vælg Enhedshåndtering.
Vælg pilen ud for HID (Human Interface Devices), og vælg HID-kompatibel touchskærm.
Vælg fanen Handling øverst i vinduet. Vælg deaktiver eller aktivér.
Avatar billede toeffedk Novice
11. november 2018 - 09:35 #2
Det har jeg prøvet. Der står at enheden virker korrekt. Har også prøvet at deaktivere og så aktivere den igen. Stadig ingen touch skærm der virker :(
Avatar billede poko1 Ekspert
11. november 2018 - 09:38 #3