Avatar billede Dennis Munk-Jensen Praktikant
13. november 2018 - 11:16 Der er 1 kommentar

Woocommerce : Hjælp til script : Jquery

Jeg prøver at sætte dette script op :

https://businessbloomer.com/woocommerce-ship-predefined-local-pickup-addresses/

Men jeg vil gerne "låse" adresse-felterne for redigering, men når jeg har disse to linjer i scriptet så vil ordren ikke afsluttes.

jQuery(".shipping_address input[id^='shipping_']").prop("disabled", true);
jQuery(".shipping_address select[id^='shipping_']").prop("disabled", true);

Værdierne skrives fint til felterne, men når felterne låses, så er det som om at woocommerce funktionaliteten ikke kan se at der står noget i felterne.
Avatar billede keysersoze Guru
15. november 2018 - 23:21 #1
mon ikke de bare skal være readonly?