Avatar billede prodic Mester
21. januar 2000 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ICQ cracher under opstart

Jeg har nu for Gud ved hvilken gang prøvet,at fjerne ICQ og geninstallere den.

Men der sker det samme..jeg når til blomsten i starten..så sker der Nichts mere.

Hvad kan der være galt?

Har fjernet den gamle version og hentet den nye(ste) og installeret den..men ingenting sker der!

Nogle forslag til hvad der kan være galt?
Avatar billede long_island Nybegynder
21. januar 2000 - 19:33 #1
Her er et godt råd der virker mod Windows og dets luner:
FORMAT C: /AUTODETECT
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. januar 2000 - 01:35 #2
prøv at køre databasefixeren
Avatar billede prodic Mester
22. januar 2000 - 18:16 #3
Long_Island : Jeg skal ikke ud i noget med format c: /autodetect. Aner simpelthen ikke hvad det gør! Og desuden har jeg overvejet at formattere, men fandt ud af at det ville være et sandt helvede at få indsamlet alt mit halløj ind igen!

Cyberesben : Jeg har kørt 2 forskellige versioner af en Regcleaner..intet resultat.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. januar 2000 - 20:11 #4
jeg tænkte på ICQs egen database converter/fixer
Avatar billede prodic Mester
29. januar 2000 - 13:44 #5
Jeg fandt en løsning..det virker igen nu!

I fik pointene, det var ikke ret mange med hva' faen! Jeg brugte dog ikke jeres løsninger, men i fik de sølle 30 points hver anyway.

Cyber : Hvad sker der med den URL du har lovet mig, om hvad du har lavet?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. januar 2000 - 16:38 #6
undskyld, jeg har altså haft travlt her på det sidste

hvorfor vil du så gerne se det?
Avatar billede prodic Mester
29. januar 2000 - 17:18 #7
Den person der fører her på Eksperten må da have et kickass site..somewhere!

Det er den eneste grund