Avatar billede Alex Praktikant
24. november 2018 - 13:00 Der er 6 kommentarer

TP-Link router

Hej!

Jeg sidder her med en TP-link TL-MR3420 Router, mit problem er at når jeg prøver at komme ind på dens side og jeg indtaster bruger navn og adgangs kode så bliver den ved med at loade, bruger og koden er korrekt, jeg har prøvet flere gange.

Jeg har prøvet og gøre det trådløst og med LAN-kabel, routeren virker stadig fint, jeg kan pinge den og får svar fra den, jeg kan lave google søgninger mv.

Vi har prøvet at genstarte den osv. men har ikke hjulpet noget.

Jeg håber der sidder nogen derude der ved mere end jeg gør.

På forhånd tak.

- Alex
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2018 - 13:29 #1
Link til manual
https://static.tp-link.com/2018/201803/20180327/1910012177_TL-MR3420(EU)%205.0_UG.pdf

Du skal måske resette routeren til fabriksindstillinger. Gøres ved at holde WPS knappen nede i 5 sek.

Koden skulle stå i bunden af routeren, men kan være ændret af andre i nuværende opsætning?
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2018 - 13:30 #2
Linket virker vist ikke. Prøv dette og find så selv manualen
https://www.tp-link.com/in/download/TL-MR3420.html
Avatar billede Alex Praktikant
24. november 2018 - 13:34 #3
Hej Ink, nej koden er ikke ændret.
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2018 - 13:39 #4
Har du prøvet med et kabel direkte til routeren uden anden forbindelse?

Har du prøvet med appen?

Har du prøvet factory reset?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. november 2018 - 22:07 #5
Prøv med en anden browser.
Avatar billede Alex Praktikant
26. november 2018 - 07:54 #6
Hej, jeg har prøvet andre browsere, med og uden kabel. Jeg tror dog factory reset er det sidste jeg mangler. Så håber jeg det virker.