28. november 2018 - 09:27 Der er 4 kommentarer

Sparring til website.

Hej,

Jeg har brug for lidt sparring på vores blog site og hvordan vi kan optimere den i forhold til at få folk fra et blogindlæg over til et produkt site.

Jeg har forsøgt mig med et par banner. Men syndes ikke helt det fungere, har i nogen forslag til hvad man kan gøre på et blogindlæg for at få kunden over på en anden side?

På denne side kan i se at jeg både har forsøgt mig med links i artikel og to banner. På desktop syndes jeg de to banner fylder lidt for meget. Men på mobilen (hvor vi har mest trafik syndes jeg er der god space imellem dem)

https://www.purepower.dk/powerblog/24-hvad-er-elektrolytter-egentlig-/

Håber i vil hjælpe mig :)

Mvh
Tobias
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2018 - 10:16 #1
ligemeget med banneret.
hvis bloggen skal få nogen til at klikke for at se på/købe produkt, skal indlægget være en fair anmeldelse af produktet, uden det sædvanlige salgssnak - som folk er vant til.
man gider ikke læse artikler om produkter man ikke ønsker sig, det kommer der intet ud af. du må gå ud fra, hvis der er en læser, er det fordi de har søgt efter det som bloggen skriver om. reklamering for at få nogen ind på jeres blog, skal ske andre steder.

? gir det mening ?
28. november 2018 - 10:28 #2
Det giver god mening. Vil teste lidt med Hotjar og se om folk kigger på :D
06. august 2019 - 16:01 #3
Hej Sidwave!

Har du erfaringer med video på kategori sider vs ingen.

På vores side om proteinpulver har vi blot lidt tekst og et banner af en atlet. https://www.purepower.dk/shop/6-proteinpulver/ På vores energibar har vi en video og det samme med brusetabletter. Jeg kan se at vores besøgende er lidt mere på siderne med video på. Men det er også produkter som sælgere mere end proteinpulver. Har du SEO erfaring? kan det betale sig at få lavet videoer?

Mvh
Tobias
Avatar billede cygnet Praktikant
09. februar 2022 - 13:20 #4
Hej Tobias,

Ser der er lidt udfordring med designet på i forhold til max width. På min skærm gå content helt ud til kanten på min bredde skærm og sænke læsevenligheden.

Jeg har prøvet at lave en lignende side her du måske kan bruge som inspiration:

https://www.bodylab.dk/shop/elektrolytter-3563c1.html