Avatar billede Nikolai Praktikant
18. december 2018 - 17:53 Der er 1 kommentar

Rails udvikler

Hej,

Hvordan finder man Rails udviklere i Danmark, er der nogen som har en god ide?

På forhånd tak.

Mvh,
Nikolai
https://crewnet.io
Avatar billede arne_v Ekspert
18. december 2018 - 18:20 #1
Jeg formoder at du specifick mener RoR (Ruby on Rails) og ikke f.eks. Grails.

Godt spoergsmaal. Det er mit indtryk at der er meget langt mellem RoR udviklere i Danmark.

Google finder et firma som Centic. Men det er bare en googling.

Hvis du vil ansætte så bliver du jo nok nødt til at slå et job op og lade de rette personer finde dig.

Og afhængig af situationen være åben for at ansætte en nyuddannet og lade vedkommende lære.