21. december 2018 - 13:01 Der er 2 kommentarer

Program til email markedsføring?

Halløjsa!
Jeg skriver egentligt på vegne af https://www.northernlegacy.dk. Vi har længe gået og ledt efter et email program til markedsføringsformål.

Er der nogle herinde, som kan anbefale noget?

På forhånd mange tak :-)
Avatar billede HHAndreasen Juniormester
21. december 2018 - 13:04 #1
Hej Thor,

Super spørgsmål.

Synes du / I skal tjekke Mailchimp. Det er nemt at arbejde med. Deres support er rimelig og det er gratis op til 2000 modtagere.

Det er vidst ligeledes verdens største af sin slags. Hvilket jo i sig selv ikke siger ret meget om kvaliteten. Men det er dog værd at tage med ift. at skulle søge svar på diverse spørgsmål.
Avatar billede Proactor Praktikant
23. maj 2023 - 15:25 #2
Vi har i flere år været kommunikationsansvarlig for Yahoo i Norden og skiftede fra Mailchimp til knak.com som vi vurderede til at have en mere professionel approach. Kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål: www.proactor.dk