Avatar billede HHAndreasen Juniormester
27. december 2018 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hovedtelefoner til arbejdsbrug? Hvad anbefaler du?

Hej Eksperten,

Jeg står og skal bruge noget vejledning. Jeg mangler et par hovedtelefoner til arbejde, så jeg kan lukke mig inde, når der skal fokuseres på en opgave.

Det er temmeligt vigtigt, at de lukker godt til. De må ligeledes godt have noget støjreduktion.

Trådløshed er et must - Ledninger er intet, hvis ikke absurd besværlige at rode rundt med.

Inden der er en som sender mig en lmgtfy. Så vil jeg bare understrege, at jeg leder efter rigtige mennesker holdning og ikke en eller anden sponseret anmeldelse i Techradar eller lignende :-).

Kan I hjælpe mig?

På Forhånd Tak :-).
Avatar billede kurt54 Ekspert
27. december 2018 - 16:54 #1
Jeg har ikke prøvet de dyre støjreducerings modeller  - min erfaring med de billige er tale - TV og radio er de ikke imponerende til - men ret effektive til flylyd og den slags.

Overvej om der skal mikrofon i til telefonbrug evt med bom - nogle har både bom og mikrofon i selve hovedtelefonen - er det storrums kontor bliver man sjælden populær hvis man skal tale højt for at modtageren kan høre det.

Og hvis du vil connecte til 2 forskellige kilder samtidigt begrænser det udvalget . en tefon er vel nok - den kan både afvikle musik og telefon samtaler.
Avatar billede INK Ekspert
27. december 2018 - 17:15 #2
Jeg er meget glad for mine Bose Quietcomfort 35, der nu fås i en MK2 version. Ikke billige, men rigtig gode.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2018 - 17:18 #3
Jeg har selv disse telefoner, de er fremragende, men også dyre.
:
SONY HEADPHONES AE BT NC BLACK
Jeg har set et par på nettet
https://www.power.dk/hoejttalere-og-lyd/hovedtelefoner/sony-mdr1000x-ae-headphones-bt-anc-black/p-490753/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. december 2018 - 20:13 #4
Jeg har brugt https://www.dustinhome.dk/product/5011026510/evolve-75-stereo-ms en del. Det er ikke "over ear", men de dækker hele hørefladen, og det er ikke så sjædent at folk der bruger dem, ikke registrerer at der står en ved siden af og prøver at snakke...
Avatar billede JE122 Novice
28. december 2018 - 15:42 #5
Hej HH,

Jeg er helt enig i ovenstående, som skriver ang. QuietComfort 35 - de er sindssygt synlige i gadebilledet, med god grund.

Alternativt kan du jo overveje at købe 'dansk'. Min chef sidder med et par B&O BeoPlay H9i, som han er rigtig glad for. De er ofte på tilbud forskellige steder, men han har købt sine hos https://www.beosilkeborg.dk/ og har været rigtig glad for at kunne ringe og spørge ind til hvordan og hvorledes med indstilling osv.
Avatar billede HHAndreasen Juniormester
28. december 2018 - 15:44 #6
Hejsa,

Tusinde tak for alle besvarelserne. Jeg tror jeg prøver at hive fat i hhv. nogle som sælger H9 og QuietComfort, for lige at høre hvordan sælgerne selv vil beskrive dem.

I skal i hvert fald have tusinde tak for jeres hjælp :-)

//
HHA