Avatar billede øhhhh Praktikant
31. december 2018 - 14:58 Der er 2 kommentarer

Mit internet virker ikke

Hej.
Vi har en router tror jeg, fra Asus, en dag da jeg kom hjem var internettet bare stået fra, vi har fået nyt (den der er stået af) men den gamle hænger stadig på vægen.
Vi har prøvet alt, genstarte, trække alle stik ud og sætte dem i igen, ved ikke hvad vi ellers skal gøre.
Nogen der kan hjælpe?
(PS. bruger internet deling lige nu)

På forhånd tak :)
Avatar billede KHN Guru
31. december 2018 - 16:52 #1
Har du prøvet at nulstille routeren til fabriksindstillinger, samt opdateret firmware?
Har du prøvet at tilslutte pc direkte til Internettet udenom routeren - virker det?
Har du prøvet fejlfinding af netværk + lavet pingtest?
Hvilken Asus model er routeren?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. januar 2019 - 13:19 #2
Tjek lige med der, hvor dit internet kommer fra (yousee/grundejer-boligforening osv)
Det kan være en fejl udefra som de kan rette...