Avatar billede arj_nu_igen Praktikant
07. januar 2019 - 14:56 Der er 5 kommentarer

lav et IMAGE med Win 10 og games til flere PC'ere...

Arj hvordan laver jeg et IMAGE på et USB-stik med både Windows 10 Pro og flere forskellige spil?
Det må meget gerne være GRATIS og tilladt til flere computere.
Avatar billede puren Ekspert
07. januar 2019 - 16:29 #1
tænker du a la et ghost??
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. januar 2019 - 17:19 #2
Der er licensproblemer men WIN 10 og muligvis også med spil.
Avatar billede arj_nu_igen Praktikant
08. januar 2019 - 09:25 #3
Hej KURT54 og PUREN. Tak for svar. Hvordan kommer jeg uden om WIN 10 problemer med licens? Og hvor finder jeg et godt GHOST jeg kan bruge. For GHOST lyder som min løsning.
Avatar billede arj_nu_igen Praktikant
08. januar 2019 - 09:33 #4
Kan jeg bruge et IMAGE/Ghost til at installere WIN 10 og så et andet ÌMAGE/Ghost til spil i fx spilpakke 1 med 3-4 spil osv? Så skønt med jeres feedback.
Avatar billede puren Ekspert
08. januar 2019 - 15:17 #5
nej et image/ghost overskriver disken/partition,

men hvad det at du vil op nå??
vil du lave en netcafe??