Avatar billede Novice-1 Seniormester
13. januar 2019 - 17:07 Der er 3 kommentarer

Epson 243/45 /47og 313-15

først var problemet med 313 at den nægtede at kommunikerer med win 10, 64 bit (0pdateret fra win 7)
med henvisning til at at epson brugte USB 2 som jeg forstod -ej omvendt
---og det med wi-fi forudsatte ruter eller lignende??

tænkte at jeg så hentede model 343/ 45/ 47 i fritidshus
der nu også pludselig henviste til problemer med USB-2/ 3
hvilket den aldrig tidligere har gjort

nu har jeg afinstalleret begge printere  og ville hente drivere på nettet, hvilket jeg før har gjort
også forleden
men i dag er det pludselig umulig  at finde drivere til de to modeller -såvel på dk som com

er det eset eller andet der blokerer  -først gjorde Heimdal
eller er det blot mig der ikke har haft øjnene med mig

når jeg når ind og søger på DK eller COM på de to modeller sker der absolut intet, som om modellerne ikke længere findes derinde

på forhånd tak for hjælpen!!!

han det være virusprogram d
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. januar 2019 - 18:55 #1
Avatar billede Novice-1 Seniormester
14. januar 2019 - 01:15 #2
får beskeden intet produkt fundet, prøv en anden søgning
nedenunder kan jeg så søge: ved du ikke hvilken model du har,
men!!! det nærmeste er xp-202/ 205 og xp-302-305
det er vel ikke noget jeg kan bruge

--og mon det også løser USB forbindelsen i så fald?
på forhånd tak!!!!
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. januar 2019 - 21:14 #3
Jeg ville kontakte Epson, for det virker underligt at det er så vanskeligt.

Her er et link til Epson Danmark, håber det kan løse dit problem:

https://www.epson.dk/contactus