Avatar billede ZeBa Ekspert
17. januar 2019 - 01:10 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan helvede kan en fil forsvinde!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har en mappe med en masse filer. En af dem er en jpg, lavet af en NEF fil, Nu er NEF filen forsvundet, og selv om jeg søger (med stifinder) på denne computer, dukker den ikke op.
Hvordan finder jeg i øvrigt skraldespanden med stifinder?
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. januar 2019 - 01:16 #1
Jeg vil ikke udelukke at jeg har slettet den, selvom det er meget usandsynligt, men det er 1.000% sikkert, at jeg ikke har slettet den fra affaldsspanden (eller hvad den hedder)
Avatar billede 450025 Ekspert
17. januar 2019 - 04:50 #2
ZeBa så utrolig uheldig da, jeg har selv mange filer har aldri mista en fil jeg, nå bruker jeg skyen og det funker helt utmerket, Dropbox er grei den er lett å bruke 2 GB, One Dreiv 5,  GB,  Google foto. Alt helt gratis.
Har du prøv dette funker fint det her hos meg?

En ting til du roste meg vedrørende Bokmerker og hvor mange der er plass til.
Opprett en mappe på Bokmerkerad. Kall den Data. (der har jeg 25 lett tilgjengelige Bokmerker)

Så har jeg en mappe Filmer som jeg liker, ofte fra (NRK – DK Danmark – Svensk Tv vil gjerne sjå alle når det passer meg) nå har jeg 7 stykker har bare ikke tid nå, der sletter jeg dem når jeg har sett dem og legger til nye.

Jeg er også en sports idiot elsker vinter idrett har deltatt selv engang (Langren – Utfor – Skiskyting men det er mitt valg) Så har du behov for flere Bokmerker som er lett tilgjengelig er dette en løsning jeg kan anbefale dette.
Legg til en mappe og bruk den.
Arne
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2019 - 06:24 #3
din eneste chance er at få den tilbage med Recuva.
https://www.ccleaner.com/recuva/download
Avatar billede poko1 Ekspert
17. januar 2019 - 07:26 #4
Angående Papirkurv. Kig først her! Højreklik på skrivebordet vælg Vis >Vis ikoner på Skrivebordet.
https://ibb.co/L53NmNV
Hvis den ikke er med så tryk på Windowstasten + I Indstillinger vælg Personlig tilpasning >Temaer Scrol ned til Indstillinger for Skrivebordsikoner Sæt mærke i det du vil vise!
https://ibb.co/pyvQvd6
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
17. januar 2019 - 07:35 #5
Har du tjekket, om du stadig har filen på dit kamera?
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. januar 2019 - 20:29 #6
Undskyld til alle jeg der prøvede at hjælpe.
Den lå i papirkurven. Men burde den så ikke være dukket op, når jeg søgte på hele computeren?
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2019 - 00:59 #7
nej, man kan ikke søge i papirkurven