Avatar billede tto Juniormester
23. januar 2019 - 15:02 Der er 4 kommentarer

Sms tjeneste på computeren

Hej
Min arbejdsplads har brug for en sms tjeneste, hvor det er muligt at sende en sms afsted fra computeren til en stor gruppe mennesker på samme tid - ifm. ekstravagter samt indkaldelse af personale mv.
Vi har pt. en meget ustabil løsning med et lille pc program med tilknyttet sim-kort, men ønsker et stabil program/side via computeren som virker...

Det skal også være muligt at tilføje/slette bruger i grupperne.

Kan et sådan anbefales og i så fald hvilket..??

Beklager hvis dette er oprettet i forkerte gruppe.

På forhånd mange tak.
Avatar billede Slater Ekspert
23. januar 2019 - 15:16 #1
Jeg ved QuickInfo.dk har det, for det brugte mit gamle arbejde. Jeg ved dog ikke om det er bedre eller billigere end andet på markedet.
Avatar billede puren Ekspert
23. januar 2019 - 15:55 #2
søg på google efter "sms gateway" der er mange der kan det du søger

så hvor mange smser sender i pr md
Avatar billede nemlig Professor
23. januar 2019 - 17:27 #3
www.cpsms.dk har jeg gode erfaringer med. Ingen oprettelsesgebyrer eller faste omkostninger. Man betaler alene for antal SMS’ere.
De har også en god API, hvis I selv ønsker at udvikle et program - det har jeg gjort.
Alternativ kan man ved login oprette grupper og hurtigt sende SMS til en eller flere personer.
Avatar billede tto Juniormester
23. januar 2019 - 19:29 #4
Mange tak for gode input ind til videre.
Jeg har prøvet at google mig frem til en løsning, og kan se at jeg også har været forbi et par af jeres forslag, men viste ikke om jeg var på rette spor.
Der er lige nu tilknyttet ca. 120 bruger som hver modtager en sms når vi sender en afsted, hvilket vi gør ca. 30-40 gange pr. md. - så det bliver vel i gennemsnit ca. 4000 sms pr. md.
Derfor søger vi selvfølgelig noget hvor sms stk. prisen ikke stikker helt af... :-)

Jeg prøver og kikke nærmere på jeres forslag, men modtager selvfølgelig gerne flere input... :-)

Mange tak ind til videre.