Avatar billede Torkil Novice
23. januar 2019 - 21:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærm blinker sort og advarsel om batteri til service.

Hej!
Har lige købt en et år gammel brugt Mac 12.
Batteriikonet viser et stort udråbstegn i en advarselstrekant og siger batteriet skal til service.. . Batteriet virker ellers umiddelbart godt og holder god strøm?
Nogle der ved hvorfor dette serviceikon er der og evt. Hvordan man får det væk?

Derudover begynder macen nogle gange at blinke sort og det forsætter indtil den er genstarter eller har været slukket. - Nogle der kender til dette problem og evt. Hvordan det kan stoppes?

Mvh. Torkil
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2019 - 22:56 #1
det kan godt være batteriet tilsyneladende virker...
men det kan godt være defekt, eller noget i den som er interface med batteriet er defekt.

jeg tror ikke du kommer uden om reperation
Avatar billede Torkil Novice
23. januar 2019 - 23:20 #2
Tak for hurtig respons, håber naivt på problemet går i sig selv... Og når det så selvfølgelig ikke sker, må jeg bøde for en reperation :)