Avatar billede amddurin Juniormester
26. januar 2019 - 23:24 Der er 4 kommentarer

Nogle dokumenter printes ud i mini størrelse?

Ved print fra Chrome bliver dokumenter fra et par hjemmesider, E-Boks og Banken. (Danske Bank) printet i ca. 2 X 3 cm på et A4?
Fra andre hjemmesider printes normalt via Chrome i fuld A4?

Fra IE printer den osse den rigtige størrelse fra både E-Boks og Banken...?
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2019 - 06:58 #1
det skyldes nok at hjemmesiden er lang og du man scrolle nedaf. derfor kan printeren ikke finde ud af størrelsen.

istedet skal du lave et screendump med prtscr tasten, så du har et billede, og herefter printe det
Avatar billede Mikael Ekspert
27. januar 2019 - 10:56 #2
Jeg anvender også både Chrome, DB og e-boks.

Har også installeret "Adobe Reader" på computeren.

Så vælger altid "Gem/ Gem som PDF" fremfor at udskrive direkte fra fx. DB og e-boks.

Og derefter udskriver fra den gemte PDF fil..
Avatar billede amddurin Juniormester
27. januar 2019 - 15:49 #3
Ja, det kan man gøre, men det forklarer ikke hvorfor IE kan og Chrome ikke kan - men det er måske bare sådan... - Kontrollerer om det er fordi de er lange...
Avatar billede amddurin Juniormester
29. januar 2019 - 07:36 #4
I e-Boks åbner et vindue med dokumenterne i og de har side numre, så virker ikke til at de er lange...?
Det er en ven som har de problemer og jeg kan godt bruge Chrome på e-Boks og min egen bank, så det er mystisk...