27. januar 2019 - 10:01 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Mojave

jeg har opdateret til Mojave , efter dette har jeg et node pogram der er blevet mega langsom at starte op, har i et svar på hvorfor  .
Mvh Lars
Avatar billede puren Ekspert
27. januar 2019 - 13:24 #1
Når man laver en system opdatering så er der en masse ting bag overfladen der bliver ændret og dit og node program bruger et kald til en proces som ikke er blevet optimerret til det nye system... Så skriv til dem der har lavet programmet så kommer der nok en opdatering måske
27. januar 2019 - 14:20 #2
det prøver jeg . tak
Avatar billede puren Ekspert
27. januar 2019 - 15:14 #3
maker mig lige som løsning
Avatar billede Busk&Lund Praktikant
30. januar 2019 - 09:35 #4
Har opdateret macOS version 10.14.2 (18C54).
Nodeprogrammet Sibelius fungerer stadig fint, men
søge funktionen på min eksterne harddisk er forsvundet.
Kan den reetableres?