Avatar billede annam Seniormester
28. januar 2019 - 17:30 Der er 7 kommentarer

portene ved at dø på min gamle Acer ??

Min gode gamle Acer kan ikke længere sættes på slumre eller dvale
uden at portene ret hurtigt svigter.
Så skal pc'en lukkes helt ned og startes igen for at portene virker igen.
Jeg bruger portene til USB-modem og mus.

Tænker på hvad jeg kan gøre for at afhjælpe problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2019 - 19:28 #1
Det eneste man kan gøre er at deaktivere strømstyring både fra Windows, men også fra BIOS hvis der er sådan en derinde.
Usb modem bruger du det til andet netværk når du ikke bruger pc?
Avatar billede annam Seniormester
28. januar 2019 - 21:10 #2
Jeg bruger kun usbmodemet til denne pc.

Jeg ved ikke hvordan strømstyring deaktiveres.....
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2019 - 22:50 #3
du skal ha nyt batteri
Avatar billede annam Seniormester
29. januar 2019 - 10:22 #4
Batteriet holdt kun det første halve år, så i 8 år har Acer'en
fungeret perfekt bare på strømforsymingen.

Så nyt batteri er nok ikke løsningen.
Avatar billede Mikael Ekspert
29. januar 2019 - 10:40 #5
#4.. Er der ingen batteri i den bærbare ( Altså taget ud ) ???

Har før oplevet, at hvis et "dødt" batteri stadig er monteret, så kan strømforsyningen blive "misinformeret".. Fordi der stadig forsøges/registeres et batteri, som skal oplades. ???
Avatar billede annam Seniormester
29. januar 2019 - 11:03 #6
Batteriet har hele tiden siddet i.
Avatar billede Mikael Ekspert
29. januar 2019 - 11:27 #7
#6 Prøv at tage det ud, og se om det gør en forskel på KUN strømforsyningen..

Det er da gratis at prøve ;)