Avatar billede ZeBa Ekspert
31. januar 2019 - 00:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af router

Jeg har anskaffet mig en D-Link DIR-842 Wi-Fi router, og alle beskrivelser til, hvordan jeg sætter den op, er aldeles uforståelige. På en hjemmeside står der sågar, at den er meget nem at sætte op - samtidig med, at der ikke er antydning af vejledning.
Hvad gør man?
Avatar billede Mikael Ekspert
31. januar 2019 - 09:09 #1
Avatar billede Mikael Ekspert
31. januar 2019 - 09:10 #2
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. januar 2019 - 13:12 #3
Når jeg skriver den ene af adresserne i adressefeltet, skriver den, at der ingen internetforbindelse er, og med den anden åbner den bare google
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. januar 2019 - 18:53 #4
Stofa - gud fader bevares. Jeg har ringet til deres support 3-4 gange og får hver gang at vide, at jeg skal købe en router.
I dag var jeg så inde i deres butik for at købe batterier og tilfældigvis nævnte jeg mit problem. Ekspedienten sagde, at jeg kunne prøve et nyt modem, som de lige har fået hjem.
Og nu fungerer det perfekt!
Men tak for hjælpen.
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. januar 2019 - 20:41 #5
Det gør det så alligevel ikke