Avatar billede RC_PRO Juniormester
10. februar 2019 - 08:24 Der er 11 kommentarer

RAM?

Hej jeg vil gerne kunne spille dette spil : Thief Simulator.

Kræver en 64-bit processor og operativsystem
Styresystem: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Hukommelse: 8 GB RAM
Grafik: NVidia GeForce GTX 750
DirectX: Version 10
Diskplads: 5 GB tilgængelig plads
Lydkort: DirectX compatible

OG jeg har : AMD Ryzen 5 2500U With Radeon vega Mobile Gfx 2.0 GHz
8.00 Ram Installeret men kan bruges : 7 GB
64-Bit System

Så mit Spørgsmål er nu hvor jeg mangler 1 Gb Ram mere for kunne køre dette spil kan det måske så lade sig gøre alligevel eller er det helt yt...
eller om det måske kan godt eller om det begynder lagge fordi den ene 1Gb mangler

MVH Ronnie C.
Håber på svar.
TAK.
Avatar billede Slater Ekspert
10. februar 2019 - 09:36 #1
Så præcise er systemkrav slet ikke. RAM burde ikke være noget problem, men din grafikprocessor er nok. Du har ikke noget grafikkort ifølge hvad du skriver der, men kun den onboard processor i CPU'en, og den er som regel meget svag - ikke noget der svarer til et GTX 750, selvom det er et gammelt kort.
Avatar billede RC_PRO Juniormester
10. februar 2019 - 09:42 #2
Hej Tusind Tak for svaret.
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNHQ2SED002/acer-aspire-nitro-5-15-6-barbar-computer

Det er Denne pc jeg har hvis du vil kan du gå og læse om den hvis du har tid og så kan du prøve give svar tilbage :)
'Håber jeg høre fra dig :D
Avatar billede Slater Ekspert
10. februar 2019 - 09:43 #3
Det kan ikke helt være den maskine du har, for den har en Intel i7 og du siger du har AMD Ryzen.

Hvis det er en af lignende model, så burde der også være et grafikkort i, men jeg kan kun give dig præcist svar hvis du finder den helt rigtige model.
Avatar billede RC_PRO Juniormester
10. februar 2019 - 09:51 #4
Acer Nitro 5 AN515-42
Det hedder model det står i Systemoplysninger.

Så kan ikke helt forstå om Elgingten har lavet en fejl...
Avatar billede posten Ekspert
10. februar 2019 - 09:51 #5
det er jo helt andre oplysninger er du sikker på det link ?? du skriver du har en amd linketer til en intel i7 og et skærkort på 2gb
Avatar billede Slater Ekspert
10. februar 2019 - 09:59 #7
Der kan godt være flere forskellige Acer Nitro 5 modeller. Den du har er tilsyneladende denne: https://www.acer.com/ac/en/MY/content/model/NH.Q3RSM.001
Det passer med den præcise modelkode.

I så fald er der også et Radeon 560X grafikkort i. Det er en del bedre end det onboard Vega Mobile, men stadig ikke særlig godt.
Jeg kan ikke finde nogle gode benchmarks der sammenligner det med et GTX 750, men så vidt jeg kan se ligger det på nogenlunde samme niveau, så du burde kunne spille Thief Simulator.

Du kan se nogle generelle benchmarks for dit grafikkort her:
https://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-Pro-560X-GPU-Benchmarks-and-Specs.318630.0.html
Scroll lidt ned, så kommer der nogle fps i forskellige spil. De er ikke ret høje, men Thief Simulator kræver heller ikke så meget, så jeg vil tro det går.

Ellers, hvis du køber det på Steam, kan du jo få pengene tilbage hvis du spiller mindre end to timer. Husk det.
Avatar billede RC_PRO Juniormester
10. februar 2019 - 10:02 #8
Tusind Tak ja det ser mere rigtigt ud.
OG MANGE TAK FOR HJÆLPEN :)
Avatar billede RC_PRO Juniormester
10. februar 2019 - 10:08 #9
Hej Igen Ville bare høre hvordan er det egenligt man sælger på steam undskyld jeg spørger igen :)
Avatar billede Slater Ekspert
10. februar 2019 - 10:12 #10
Ikke sælge, bare få pengene tilbage.

Du går ind på https://help.steampowered.com og logger ind, hvis du ikke er det.

Så vælger du det spil du gerne vil refundere, vælger det problem du har (f.eks. "technical issue" og "the game runs poorly"), og så kan du vælge "I'd like to request a refund". Hvis du har spillet det mindre end to timer i alt og købt det for under 14 dage siden, så kommer der en form frem, hvor du kan bede om pengene tilbage - og så får du det kort efter.
Avatar billede RC_PRO Juniormester
10. februar 2019 - 10:14 #11
Tusind Mange TAK" :D