Avatar billede Jannickhess Professor
14. februar 2019 - 20:13 Der er 6 kommentarer

Bærbar mini computer (Nokia Buklet 3G) (LÅS PCEN OP)

Jeg har igennem nogle år haft denne lille pc,er slukket efter at jeg så har fundet opladeren igen, så kan jeg ikke komme ind på pc,en

Jeg har forsøgt at klikke på glemt adgangskode men det har ikke hjulpet noget

Har nogen herinde en ide hvad jeg kan gøre ved det ?
Avatar billede milter Ekspert
14. februar 2019 - 20:28 #1
Hvor langt kommer du i forsøget på at starte den?

Har du forøvrigt fundet ud af det med ledningerne i det her spørgsmål:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1027486

...eller det med ekstra skærm til bærbar, der fylder for for meget ude i siderne ?:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1027368
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. februar 2019 - 20:49 #2
Hvor langt når du, før den skal have adgangskode - er det allerede ved opstart, eller først når du rammer Windows?
15. februar 2019 - 09:16 #3
Det kan løses.

Samme spørgsmål som #2 :-) og desuden:
Hvilket styresystem er der installeret ? Hvis det er Windows, hvilken version er det i så fald?
Avatar billede Jannickhess Professor
16. april 2019 - 18:48 #4
≠4
Windows starter hedder styresystemet
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. april 2019 - 09:07 #5
Det må være en Win7-variant, så her er der måske en mulighed:
http://www.vislo.dk/glemt-windows-adgangskode/
Avatar billede Jannickhess Professor
08. maj 2019 - 23:45 #6
Det er desværre ikke lykkedes mig endnu at få den startede op udenom passwordet