Avatar billede jepper1992 Mester
16. februar 2019 - 13:44 Der er 3 kommentarer

Google gdoc og gsheet fejl 404

Hallo

Håber virkelig i kan hjælpe mig jeg har nogle gamle gdoc og gsheet filer som jeg gerne vil have åbnet, men når jeg prøver at trykke på den inde i google drev siger den bare intet ekspempel og mulighed for at downloade filen og hvis jeg i backup og synk appen prøver at åbner dem i chrome siger den 404 det er en fejl. Den anmodede webadresse blev ikke fundet på denne server. Det er alt, vi ved.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. februar 2019 - 08:15 #1
Er det dine egne, eller nogle, der er delt? Delte filer kan jo slettes/flyttes af ejeren
Avatar billede jepper1992 Mester
17. februar 2019 - 08:27 #2
Det er mine egne
Avatar billede claes57 Ekspert
17. februar 2019 - 08:42 #3
De er forsvundet på pc, og så har google synkroniseret, så der er væk på nettet også.
Prøv stifinder, og sæt den til at vise roden på dit drev fx C:\ - og så derfra søg på navn på hele disken. Det kunne være, at de lå et andet sted.
Ellers, så er de kun på dit backup-drev - hvis du har et sådanne.