Avatar billede Esc Novice
17. februar 2019 - 01:30 Der er 120 kommentarer

Stanley Most, hvor kan "Sabotør" og "Monster i byen" findes?

De to Stanley Most EP'er "Sabotør" og "Monster i byen" er forsvundet fra både Spotify og Apple Music. Er der nogen der har en ide om, om de måske kan findes et andet sted?

Der er nogle geniale sange i mellem, som jeg virkelig savner at høre. Så håber meget at nogen kan hjælpe.

- Esc
Avatar billede claes57 Ekspert
17. februar 2019 - 09:20 #1
heller ikke yousee musik (inkl telmore) - ej heller på soundcloud
Avatar billede Esc Novice
17. februar 2019 - 10:06 #2
Det er trist 😔
Avatar billede Stelzig Novice
01. marts 2019 - 00:27 #3
Samme issue! Han har også slettet sin Youtube kanal og Facebook side for nyligt.
Jeg håber nogen uploader de to EP'er.
Avatar billede Andreas Bo Andersen Praktikant
22. november 2019 - 03:15 #4
Er der nogen der har fundet de 2 ep’er. Jeg savner dem virkelig de betød meget for mig 😊
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2019 - 06:56 #5
På yousee/Telmore musik er han dukket op med 2 numre, 'på toppen' og 'klubberne' så han har nok skiftet og droppet fortiden...
Avatar billede Hansi Praktikant
30. november 2019 - 15:23 #6
Stadig ingen som har fundet det eller har en en ide om hvem man kan kontakte for at få fingrene i den musik. Musikken minder mig om min 10.klasse tid, hvilket på mange måder var den bedste tid i mit liv. Er villig til at betale gode penge til den som kan hjælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
30. november 2019 - 15:40 #7
Avatar billede Wlwkw Praktikant
27. januar 2020 - 06:13 #8
Jeg har nogle sange fra monster i byen. Er der nogen der har sangene fra hans EP "Det det næste"?
Avatar billede Ftuvp Praktikant
23. februar 2020 - 13:29 #9
@wlwkw har du mulighed for at dele dem?
Avatar billede Andreas Bo Andersen Praktikant
23. februar 2020 - 17:01 #10
Kunne fandem være fedt hvis de kunne deles de betyder sygt meget for mig
Avatar billede RasmusT Novice
29. februar 2020 - 11:37 #11
Jeg har numrene fra "Det det næste", "100%"-ep'en og lidt andet blandet.

Men jeg har længe ledt efter "Monster i byen". @wlwkw vil du sende de numre du har fra albummet?

// Rasmus
Avatar billede Stelzig Novice
29. februar 2020 - 12:10 #12
https://imgur.com/a/yQVyVjF her er min kollektion.
Som i kan se mangler jeg også monster i byen + et par tracks fra Sabotør.
Jeg "bytter" gerne et par stykker, hvis i har nogle af de sange jeg mangler.
Avatar billede Stelzig Novice
29. februar 2020 - 12:33 #13
Jeg har i øvrigt også hans Rune RK sange (men dem kan man vist stadig finde online en del steder).
Opdateret kollektion (inkl. Rune RK tracks):
https://imgur.com/a/3f73VDN
Avatar billede Esc Novice
29. februar 2020 - 12:41 #14
Er du indstillet på at dele de sange du har, Stelzig?
Avatar billede Stelzig Novice
29. februar 2020 - 22:12 #15
Ja da, men ville helst bytte med nogle af dem jeg mangler :)
Avatar billede RasmusT Novice
01. marts 2020 - 13:55 #16
Jeg har dem her, som jeg gerne deler ud af, hvis nogen er interesserede: imgur.com/a/z6hpbwE

@Stelzig, der er flere af numrene du har, som jeg virkelig godt kunne tænke mig. Kan jeg lokke dig til at overføre via WeTransfer?
Avatar billede Stelzig Novice
01. marts 2020 - 18:42 #17
Jeg vil stadig meget gerne have monster i byen EP'en, så jeg håber ikke det betyder at tråden går død nu, men her er hele min samling: https://we.tl/t-N4CNQujKei
Avatar billede Esc Novice
01. marts 2020 - 19:26 #18
Mange tak Stelzig!
Jeg vil også gerne have din samling RasmusT. Du har et par stykker der ikke er hos Stelzig.
Avatar billede RasmusT Novice
03. marts 2020 - 21:52 #19
Lækkert, Stelzig - tak!

Her er link til min samling: https://we.tl/t-SQjkAOg7PI
Der er desværre et par numre, som ikke er den bedste kvalitet.
Avatar billede Ftuvp Praktikant
11. marts 2020 - 23:54 #20
@Stelzig @Rasmus T
Jeg har desværre ingen numre at bytte med men jeg ville være evigt taknemmelig hvis jeg også kunne få sangene.
Avatar billede RasmusT Novice
13. marts 2020 - 20:20 #21
Selvfølgelig - her er nyt link: https://we.tl/t-AX2piG75U0

Hvis nogen skulle ligge inde med numre fra Monster I Byen, er jeg ligesom @Stelzig stadig meget interesseret!
Avatar billede VVinther Praktikant
27. marts 2020 - 18:19 #22
@Stelzig @RasmusT

Beklager, men kan jeg muligvis få jer til at dele igen, ville være konge!
Avatar billede shibabu Praktikant
27. marts 2020 - 22:24 #23
Det ville være fantastisk med et nyt link.
Jeg har sendt en mail til hans management, nu må vi bare vente og se, om det er en mulighed at få fat i musikken via. dem.
Avatar billede RasmusT Novice
28. marts 2020 - 01:03 #24
Her kommer nyt link: https://we.tl/t-viWonMwFaQ
Avatar billede JohnnyBravo Praktikant
01. april 2020 - 18:09 #25
Jeg har også lige hentet fra dit Link Rasmus, det var fanme fedt. Mangler bare lige de sidste fra Monster i byen albummet, især "Tilgiv mig" kunne jeg godt tænke mig at finde
Avatar billede kasperjonassen Praktikant
07. april 2020 - 15:52 #26
@Stelzig @RasmusT

Jeg nåede heller ikke og downloade, ville være så svedigt hvis i kunne uploade igen!
Avatar billede kasperjonassen Praktikant
07. april 2020 - 15:53 #27
Hvis nogle af jer andre fik downloadet det, må i også meget gerne sende, tak!
Avatar billede RasmusT Novice
07. april 2020 - 20:28 #28
Her er nyt link: https://we.tl/t-WA1wPhxoui
God fornøjelse :-)
Avatar billede spazzimcgee Praktikant
24. april 2020 - 17:07 #29
Hey venner på det her forum, hvis nogle har numrene "på toppen" og "klubberne" må i mega gerne sende dem jeg har alt for mange gode minder med de sanger og nu de bare væk!
Avatar billede MartyMcFly Praktikant
24. april 2020 - 19:16 #30
Jeg har "Som en due", musikvideoen liggende. En masse andre Stanley Most sange. blandet andet "Tivoli feat L.O.C."
Har ikke noget imod at dele det med jer, men er der ikke en der har Monster I Byen ep'en liggende?
Avatar billede RasmusT Novice
24. april 2020 - 22:05 #31
@spazzimcgee her er nyt link til min samling: https://we.tl/t-u49mRRaEwz
Avatar billede RasmusT Novice
24. april 2020 - 22:06 #32
@MartyMcFly, det lyder til at du har nogle numre, jeg ikke selv ligger inde med. Du må meget gerne dele :-)
01. maj 2020 - 18:57 #33
Er der nogen der ligger inde med ''Det skal nok gå?'' ''Tilgiv mig'' og ''MLX01'' ?
De sange betyder meget for mig,og ville være så taknemmelig hvis nogen kunne skaffe dem
01. maj 2020 - 18:58 #34
samt flabet?
01. maj 2020 - 19:03 #35
og ''Bare sig det'' ?
Avatar billede shibabu Praktikant
02. maj 2020 - 13:50 #36
Jeg giver 300,- til den, der formår at skaffe hele "Monster I Byen" pladen.
02. maj 2020 - 22:57 #37
@shibabu
Jeg splitter hellere end gerne med dig!
Avatar billede Pzvdk Novice
12. maj 2020 - 16:42 #38
https://ibb.co/WzhjNkw er det dette her album der søges?

Jeg har det i 320kbs.
Avatar billede shibabu Praktikant
12. maj 2020 - 17:07 #39
@pvzdk det er lige præcis det album!
13. maj 2020 - 00:08 #40
Ja præcis!!
Avatar billede Ftuvp Praktikant
13. maj 2020 - 00:20 #41
@pzvdk jeg har desværre ingen penge at tilbyde dig da jeg er studerende, men hvis du gad dele dine sange ville det fandme være fedt! :)
14. maj 2020 - 10:30 #42
Venter spændt
Avatar billede Ciggis Novice
14. maj 2020 - 17:26 #43
@RasmusT Har du mulighed for at dele dit link igen? Jeg var i dyb krise da sangene blev fjernet. Skrev endda til most, men han svarede ikke, haha. Jeg kan anbefale soundcloud for en række af de helt gamle på 'sæt dig ned'. Ville være en KÆMPE HJÆLP !!!!
Avatar billede RasmusT Novice
14. maj 2020 - 18:36 #44
@Ciggis, her er nyt link til min samling: https://we.tl/t-22AM380iNX
Avatar billede RasmusT Novice
14. maj 2020 - 18:36 #45
@Pzvdk, jeg er også virkelig interesseret i Monster I Byen-albummet. Håber du vil dele :-)
Avatar billede Ciggis Novice
14. maj 2020 - 20:03 #46
@RasmusT Tak. Og @Pzvdk jeg ville også værdsætte hvis du delte albummet :-)
17. maj 2020 - 17:46 #47
@pvzdk Giver aldrig op <3
Avatar billede Stelzig Novice
17. maj 2020 - 20:41 #48
Jaa @pvzdk det ville altså være fedt :)
Avatar billede elia0898 Novice
20. maj 2020 - 09:48 #49
søger også "monster i byen"
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
21. maj 2020 - 13:54 #50
Hej allesammen, jeg har både monster i byen, det fulde album og så har jeg sabotør ep’en og “2 Slaskere”
Men jeg har ledt virkelig længe efter hans gamle sange blandt andet 100% albummet, også havde han et andet album jeg desværre har glemt navnet på, også hans sange (xtra xtra) tror jeg den hed, og den nemme måde?
Nogle der kan hjælpe

( jeg har kun oprettet mig her på Computerworld der jeg faldt over tråden her, der jeg gerne ville finde nogle af hans gamle sange, så jeg ved ik engang om i får
Denne besked her, men krydser fingre)
Avatar billede Ciggis Novice
21. maj 2020 - 14:34 #51
@kasperkasper Bro, du må meget gerne dele både monster i byen og sabotør, hvis du vil. @RasmusT ved du om albummet som @kasperkasper taler om er i den fil du delte?
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
21. maj 2020 - 16:02 #52
Jeg vil meget gerne dele det, men har ikke så meget forstand på teknologi haha
Jeg har sangene/albummene på Apple Music, der jeg købt dem for nogle år siden der de lå på iTunes, så har dem på min mobil, men ved ik lige hvordan jeg skal få dem delt fra Apple musik, hvis der er nogle som kender nogle tricks så bare skriv det så ligger jeg det op

Ps. Den sang jeg skrev jeg meget gerne ville have (xtra xtra) den hedder “bare sig det” kom jeg lige i tanke om
Avatar billede MartinP Praktikant
22. maj 2020 - 17:59 #53
@Kasperkasper, Du er seriøst en champ!

Kan du logge ind på din iTunes på en computer - Hvis du kan, burde der være en "Download" knap.

Når du har downloade dem, burde du kunne sende det i en mappe fra en side der hedder "WeTransfer" - Du kan også uploade dem skjult på youtube, eller soundcloud

Hvis det er helt umuligt, kan jeg gøre det for dig. Men det kræver at jeg har din kode og mail til din ITunes. Vi er mange inderligt savner de albums, så ville ikke kunne finde på at misbruge det.

Jeg kan evt. add dig på facebook, discord, whatever. Hvis det er kan gøre dig tryg :)
Avatar billede Ciggis Novice
22. maj 2020 - 19:05 #54
@RasmusT Måske du evt kan forklare hvordan du fik uploaded dine filer til WeTransfer? @Kasperkasper Ellers er der sikkert en guide på nettet. Men ja enig med @MartinP - Download til iTunes og derfra er det super nemt.
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
22. maj 2020 - 21:55 #55
Jeg vil prøve lige at kigge på det i morgen, og finde en løsning

Er bare glad for jeg ikke er den eneste der savner stanleys musik !
Troede seriøst jeg var den eneste som stadig ledte efter alt hans musik haha, men jeg kigger på det i morgen når jeg engang vågner

Men hvis nogle af jer havde nogle af hans gamle sange i kunne dele kunne det være konge
22. maj 2020 - 21:55 #56
Vi er tætte på at må målet gutter !!!
Avatar billede Ciggis Novice
22. maj 2020 - 22:27 #57
@Kasperkasper Der er tidligere i tråden blevet delt et link af @RasmusT der indeholder en lang række gamle sange. Dog forældes linket efter noget tid, hvorfor @RasmusT må dele det igen før at du kan få adgang. Såfremt han ikke svarer, så vil jeg gerne se om jeg kan oprette en WeTransfer, og dermed dele det samme link.
Avatar billede RasmusT Novice
23. maj 2020 - 11:00 #58
@Kasperkasper, her er link til min samling: https://we.tl/t-HNNsc4dhdU

Og her er link, der skal måske kan hjælpe til at få downloadet dine sange fra iTunes -håber det kan lykkes! :-) https://www.technipages.com/itunes-download-previous-purchases
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
26. maj 2020 - 14:38 #59
Har haft lidt problemer med teknikken haha men det lader til jeg har fundet en løsning, så jeg får det smidt op på YouTube her til aften eller i morgen tidlig, tror i jeg skal ligge det op “privat” også dele linket herinde, eller skal jeg bare smide det op offentligt så alle kan høre det?
Avatar billede shibabu Praktikant
26. maj 2020 - 23:40 #60
Jeg tror den bedste løsning er at smide det op privat, og muligvis også smide det op på wetransfer hvis du har mulighed for det. Det er ikke til at vide, om YouTubes copyright system fanger sangene, men jeg går ud fra, at hans label stadig har rettighederne til musikken. Uanset hvad er du en kæmpe champ!
Avatar billede Josefine Praktikant
27. maj 2020 - 01:29 #61
Ville blive over lykkelig, hvis der var en der kunne smide link til monster i byen albummet - troede det var håbløst, men har fået håb igen efter denne tråd :D
Avatar billede MartinP Praktikant
27. maj 2020 - 01:39 #62
Du er en verdensmand, Kasper. Mange tusind tak!
Avatar billede Josefine Praktikant
27. maj 2020 - 02:01 #63
Lavede han ikke også engang en sang, der hed et eller andet med stjernetegn? Som lå på YouTube - nogen der ved hvad jeg snakker om?
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
27. maj 2020 - 06:31 #64
Jo jeg kan godt huske stjernetegn, KIDD var vist med på den så vidt jeg husker
Og jeg smider det bare op på YouTube det er det letteste, så må i bare skynde jer at downloade inden det bliver slettet (hvis det bliver slettet)
Men jeg er lige blevet kaldt ind på arbejde så jeg får der først smidt op ved 12-13 tiden, men det oppe idag ligemeget hvad ;)
Avatar billede JohnnyBravo Praktikant
27. maj 2020 - 06:49 #65
Shit hvor er det god stil Kasper, håber virkelig de stadig ligger der kl 15 når jeg har fri 😅
Avatar billede Ciggis Novice
27. maj 2020 - 07:37 #66
Et styks legende, @kasperkasper

Glæder mig til kl 13
Avatar billede Josefine Praktikant
27. maj 2020 - 09:21 #67
Hvordan henter man ned fra YouTube? Jeg er ikke lige det største geni på det punkt ;)))
Avatar billede Ciggis Novice
27. maj 2020 - 09:43 #68
@josefine du skal bare google ‘YouTube mp3 converter’ og smide linket ind
Avatar billede Stelzig Novice
27. maj 2020 - 09:44 #69
@josefine jeg plejer at bruge denne https://ytmp3.cc/en13/
De er alle lidt sketchy, men for what it's worth har jeg aldrig haft problemer med den her.

@kasperkasper, jeg har stjernetegn, tror den var en del af den bunke sange jeg uploadede? Ellers havde jeg frasorteret den fordi den var så urimeligt dårlig 😀
Tror også bare det var en joke sang de lavede? Men let me know hvis du ikke kan leve uden den, så skal jeg nok uppe hehe.
Hvad hedder du i øvrigt på Youtube? Kan du fortælle os når det er uploadet? 😍
Avatar billede Ciggis Novice
27. maj 2020 - 09:55 #70
@stelzig har du mulighed for at dele linket til din samling igen?
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
27. maj 2020 - 10:49 #71
Haha det ikke mig som ledte efter stjernetegn det Josefine som spurgte ind til den, men jo jeg tror også det var en joke haha
Og som ciggis også spørger, har du mulighed for at dele linket til din samling igen, kan nemlig ikke finde det 🤔

Og yes jeg skriver herinde så snart jeg har smidt det op!
Og leder stadig rigtig meget efter “Stanley most - bare sig det” så hvis nogle har den liggende kunne det være konge
Avatar billede elia0898 Novice
27. maj 2020 - 12:07 #72
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
27. maj 2020 - 12:11 #73
https://www.youtube.com/playlist?list=PLMxhylLHQynrbymiohtkLuwxbx1s388Ez
Hvis i trykker på det her link burde i gerne komme ind på en playliste hvor hans Monster I Byen album ligger, og det hele er "skjult" så man burde kun kunne finde det hvis man har linket, så vi må krydse fingre for det ikke bliver tager ned lige foreløbig ;)
Skriv lige hvis der er noget der mangler eller noget der ikke fungere
Avatar billede elia0898 Novice
27. maj 2020 - 12:23 #74
Kasperkasper linket fungere er i gang med at høre noget nu. fandme god stil
Avatar billede MartinP Praktikant
27. maj 2020 - 12:38 #75
@Kasperkasper, du er den vildeste! Mange tak
Avatar billede Flabet Praktikant
27. maj 2020 - 12:42 #76
oprettede en bruger for at sige kæmpe tak til alle der der deler ud! :)
Avatar billede Ciggis Novice
27. maj 2020 - 12:43 #77
Fuck hvor perf
Avatar billede Toby1312 Novice
27. maj 2020 - 12:45 #78
Tusinde tak for det! Virkelig fedt..
Havde næsten glemt hvor god han var.. Så sygt nederen at han stoppede - shit en kunstner vi mistede der.
Avatar billede elia0898 Novice
27. maj 2020 - 13:56 #79
Kasperkasper havde du også sabotør ep'en?
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
27. maj 2020 - 14:05 #80
Ja har også sabotør og 2 Slaskere
Avatar billede Toby1312 Novice
27. maj 2020 - 14:07 #81
Ville være fedt også at få dem op!
Avatar billede shibabu Praktikant
27. maj 2020 - 14:18 #82
Tusinde tak! Nu har jeg ledt i snart halvandet år, kæft en lettelse!
Avatar billede Toby1312 Novice
27. maj 2020 - 14:29 #83
Obs. 2 slaskere er herinde i forvejen, men Sabotør ville være nice!!
Avatar billede RasmusT Novice
27. maj 2020 - 14:36 #84
@Kasperkasper, Super fedt!!! Tak for det 🙏🏻
Avatar billede elia0898 Novice
27. maj 2020 - 16:24 #85
@Kasperkasper deler du også "sabotør"?
Avatar billede Pzvdk Novice
27. maj 2020 - 17:00 #86
Undskyld jeg aldrig fik delt Monster I Byen, jeg havde fundet den på en dansk tracker side og det var numre fra Det Det Næste og andre sange forklædt som de numre.
Lækkert den er blevet smidt op nu!

Tilgengæld har jeg 2 Slaskere Og Det Det Næste i flac hvis kvaliteten skal opdateres.
Avatar billede Pzvdk Novice
27. maj 2020 - 17:09 #87
https://we.tl/t-IhZiDEggO9 2 Slaskere og Det Det Næste i 16bit flac og cover.
28. maj 2020 - 08:22 #88
https://wetransfer.com/downloads/f2d858e8332452ec90dc934a432f640820200527132815/43305fd4e76515fe2ff14dae25ecd5ef20200527132816/783905

Her er alt hvad jeg har samlet indtil videre

Mangler stadig hele sabotør pladen (har enkelte numre)

Jagten fortsætter!

Kasper du er en konge
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
28. maj 2020 - 08:45 #89
Jeg vil se om jeg kan få sabotør ep’en smidt op idag
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
28. maj 2020 - 12:23 #90
https://www.youtube.com/playlist?list=PLMxhylLHQynrEmowTx9zO3CX-xA4e6ZEX
Så er Sabotør oppe, husk at downloade hurtigst muligt, jeg gør alle sangene offentlige engang i morgen så alle kan finde 'Monster I Byen' og 'Sabotør' ved at søge på YT (selvom de nok bliver fjernet hurtigt), så alle dem der ikke er faldet over denne tråd også har en chance for at finde hans musik
Avatar billede Esc Novice
28. maj 2020 - 13:44 #91
Det er klasse Kasper! Jeg var ved at miste modet, da der ikke var kommet noget i løbet af det første år efter jeg oprettede tråden, men det har virkelig taget fart de sidste måneder. Jeg tror faktisk vi har fået fat i alle hans sange nu. Mange tak til alle dem der har bidraget med at holde tråden i live, og ikke mindst dem der har delt ud af deres samlinger!

Jeg er i gang med at organisere det hele i albums, med mp3 metadata som titler, kunstner osv., så jeg kan få det ordentligt ind i mit iTunes library. Hvis der er nogen der er interesseret i en samlet og organiseret udgave må de sige til. Så deler jeg den gerne når jeg er færdig, hvilket forhåbentligt er i dag eller i morgen.
Avatar billede STANLEY MOST Praktikant
04. juni 2020 - 04:03 #92
Velkommen til Computerworld :D
Hvem skulle vide at sådan en legende skulle findes her !!
Var sku ked af at de var borte :((((
Stort Tak til alle der har deltaget i det her !!
Avatar billede Vores Tids Tesla Praktikant
18. juni 2020 - 09:56 #93
@Stelzig ååårh kan du sende et opdateret link igen?? :O
Shit det er guf det der!!
Avatar billede Esc Novice
21. juni 2020 - 14:07 #94
https://we.tl/t-fw03qd7Otm Her er link til alt det jeg har organiseret. Der burde være Sæt Dig Ned!, Det det næste, 100%, 2 Slaskere, Sabotør, Monster I Byen og en mappe med diverse singler. Klar til at putte ind i Apple Music eller lignende. Enjoy!
Avatar billede daizukke Juniormester
24. juli 2020 - 17:15 #95
Jeg har i lang tid savnet Stanleys musik. I går opdagede jeg alle de uploadede sange på Youtube, som jeg har hentet én efter en med Youtube Downloader... I min videre søgen på yderligere numre, finder jeg denne tråd via Google nu, og jeg troede jeg kunne redde trådstarters tilværelse ved at fortælle, at mange sange er kommet på Youtube igen... Finder så ud af, at denne tråd er grunden til, at de er uploadet, haha. Fedt!!
Nu sidder jeg så her en måneds tid efter det seneste indlæg.
Mon der er en venlig sjæl der vil dele den komplette samling på WeTransfer? (disse links udløber jo desværre).
Jeg er så lykkelig over at have genfundet en del numre, men det ville betyde alverden, hvis nogen vil være så storsindet at dele den komplette samling! Som jo sandsynligvis er i en del bedre kvalitet end Youtubes 128 kbps.
På forhånd mange tusind tak...
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
24. juli 2020 - 17:38 #96
Er virkelig glad for der er så mange, der er glade over jeg har lagt 2 af hans albummer på YouTube, vidste slet ikke der var så mange stanley fans tilbage ! Det seriøst alt for fedt, havde gået i en lang periode og troede jeg var den eneste der savnet hans musik haha
Og har desværre kun linket på min pc, og er først hjemme om 5 dage, så håber en kan smide linket op til dig hurtigst muligt,  så du også kan få glæde af hans musik
God weekend!
Avatar billede daizukke Juniormester
29. juli 2020 - 10:33 #97
Fedt Kasper! Det haster slet ikke for mig, så du kan bare smide linket når du engang har tid!
Avatar billede Stelzig Novice
29. juli 2020 - 12:23 #98
Haha ja det er lidt hyggeligt vi efterhånden har en Stanley fangruppe her! Det kunne være sjovt hvis Nicklas (Stanley) selv faldt over denne gruppe en dag. Må være rart at vide hvor meget ens musik har betydet for en masse mennesker.

Fedt du fortsat sørger for reups Kasper, samt dit arbejde med at samle det hele - klart trådens MVP ;) Fortsat god uge til jer alle.
Avatar billede Jens Praktikant
02. august 2020 - 01:23 #99
Rasmus vil du ikke være en venlig sjæl og lave en ny wetransfer med hele molevitten en gang til ?
Avatar billede Jes Rasmussen Praktikant
05. september 2020 - 13:05 #100
Jeg har først lige fundet denne tråd. Og tjekket alle links igennem, men de er desværre døde. Så jeg ville også give en kæmpe tak, hvis det hele kunne blive uploaded igen :)
Avatar billede Thorbjørn Eichner Praktikant
09. september 2020 - 01:38 #101
Halløj,
Fantastisk at høre hans gamle musik igen!!
Er der evt. nogle der kan uploade det hele samlet ?
Avatar billede Mikkel Praktikant
10. oktober 2020 - 15:30 #102
Yo! Helt vildt at se hans musik er blevet samlet. Jeg er desværre også kommet lidt sent ind i tråden. Er der en der vil smide wetransfer linket op igen?? :D

På forhånd mange tak!!
Avatar billede Kasperkasper Juniormester
19. oktober 2020 - 16:23 #103
Jeg får smidt noget nyt op på youtube idag
Avatar billede Detdeo Praktikant
26. januar 2021 - 21:08 #104
Jeg er også kommet for sent! Jeg er meeeega interreseret i at få fat i 100% ep’en! Please someone link lige igen❤️
Avatar billede Pzvdk Novice
27. januar 2021 - 06:16 #105
Avatar billede Luiiiiiiiiiii Praktikant
21. februar 2021 - 23:17 #106
Heyooo er der slet ingen som har alle de gamle musikvideoer fra stanley most eller hele 2011 genren fordi alle er private og slettede, jeg elsker den kultur plz del med mig hvis i har eller skriv til mig på min instagram: luiistenkold
Avatar billede Rino Praktikant
02. marts 2021 - 10:31 #107
Den bedste måde er at bruge https://www.go-mp3.com/en3 til konverteringer fra YouTube til MP3
Avatar billede Jeppe Nielsen Praktikant
02. marts 2021 - 23:58 #108
Ville blive sindssygt glad hvis nogle kunne dele et samlet link med alt musikken igen... Har ledt efter det i noget der ligner et år nu 😩😩
Avatar billede celle1312 Praktikant
29. marts 2021 - 11:33 #109
Er folk stadig interesserede? Jeg har en del af sangene liggende :-)
Avatar billede ComputerWhiz Praktikant
12. april 2021 - 00:06 #110
Jeg vil meget gerne ha' sangene, har ledt en evighed efter stanleys musik - især drømme!
Avatar billede Stan Fan Praktikant
21. april 2021 - 19:38 #111
Hey folkens.

Siden denne tråd ikke helt er død, men heller ikke ligeså aktiv som tidligere, ville jeg lige bidrage med min samling af Stanley.

Kasperkasper har gjort et godt stykke arbejde ved at lægge både "Monster I Byen" og "Sabotør", samt diverse ekstra tracks ud på Youtube. Jeg ville gerne joine Youtube-banden og sørge for at både alle der rammer denne tråd, og dem der ikke gør, også får en chance for at høre fulde versioner af sådanne udgivelser som "100%", "Sæt Dig Ned!" og singles som "SOS".

Derfor har jeg lagt alt dette på Youtube:
100%: https://www.youtube.com/playlist?list=PLZCgGjnwWWyiaAn717pbh9BpC-S9Ws0EO
Sæt Dig Ned!: https://www.youtube.com/playlist?list=PLZCgGjnwWWyjUBov0N8cHO2ugxbXO6wHd
SOS: https://www.youtube.com/playlist?list=PLZCgGjnwWWyh0iR5rQb9JNtihN1Fwf0LM

I tilfælde af at det rammes af strikes og bliver taget ned, har jeg zippet alt ovenstående (inklusive "Monster I Byen" og "Sabotør") og lagt op her (Uploads her skulle gerne leve lidt længere end hos WeTransfer): https://anonfiles.com/da1ah6saud/Stanley_Most_zip

God fornøjelse, fellow Stan-fans!
Avatar billede ComputerWhiz Praktikant
25. april 2021 - 19:13 #112
mange tak! er der eventuelt nogen der ligger inde med noget mere, savner virkelig at høre drømme igen! please please please
Avatar billede Jeppe Nielsen Praktikant
30. april 2021 - 23:26 #113
Hvis nogen ligger inde med “på toppen” modtager jeg virkelig gerne! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Avatar billede Toby1312 Novice
01. maj 2021 - 00:13 #114
Den ligger på SoundCloud :)
Avatar billede thomsi14 Praktikant
17. september 2021 - 12:49 #115
Nogle der har "Stanley most - Drømme" liggende og har tid/lyst til at reupload? Er lidt sent til festen og savner den klassiker :)
Avatar billede Mikkel K Praktikant
08. oktober 2021 - 13:46 #117
Virkeligt fedt med albummene Stan-fan! Mange tak!

Er der tilfældigvis nogen der har Rune RK samarbejdet liggende??

de 2.30 minutters versioner på SC er for irriterende...
Avatar billede big t Praktikant
07. marts 2023 - 18:30 #118
Avatar billede Toby1312 Novice
07. marts 2023 - 19:12 #119
En der kan lægge hele pakken op igen? De lå på YouTube og SoundCloud men er blevet fjernet igen, de fleste af dem. Please 🙌🏼🙌🏼🙌🏼
Avatar billede big t Praktikant
07. marts 2023 - 20:03 #120
https://www.mediafire.com/file/eim4pe951l7i2tx/Stanley_Most.zip/file

https://soundcloud.com/luder2/tracks

Det er alt hvad jeg har ^_^ Tror jeg mangler "Flabet" og måske andre? Den zip mappe er helt færdig btw, mange sange er der to gange og de fylder utrolig meget, men jeg orker ikke sætte det i orden. Sorry :p