Avatar billede Helene Praktikant
28. februar 2019 - 16:35 Der er 6 kommentarer

HJÆLP

Jeg har et problem med en printere. Canon MG7100. den kan ikke udskrive sort, men farver kan de sagtens...
Kan ikke helt forstå det eller finde en logisk forklaring. Jeg har skiftet sort patron på den, og og køre alle rent progamer og dysse mønster og det er hele fint

Håber at høre fra noget det kan hjælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
28. februar 2019 - 16:43 #1
er det fra et program på en pc du mangler sort udskrift - eller kan andre enheder heller ikke få udprintet i sort?
er det kun testet på en, så afinstaller printeren på den pc, genstart, og hent en frisk driver på canon-hjemmesiden. Genstart efter installation, og test igen.
Avatar billede wjens Guru
28. februar 2019 - 17:05 #2
Kan du ikke udskrive en test-side direkte fra printerens menu?
Avatar billede Helene Praktikant
28. februar 2019 - 17:12 #3
jeg skulle ha print giro kort ud og det er hel blank sider der komme ud men bed jeg om dyse mønster for at se om det er hel gemme komme der fin farv og sort
Avatar billede claes57 Ekspert
28. februar 2019 - 17:50 #4
i windows, skift printer til 'print til pdf' - så vil den bede om et filnavn - derefter åbn den pdf-fil for at se, om der er noget på den - er den blank, så er giro-kort print-rutinen defekt.
Avatar billede LLC Juniormester
28. februar 2019 - 19:53 #5
Er det en MAC computer? Eller Windows?
Avatar billede Helene Praktikant
28. februar 2019 - 20:34 #6
Windows