Avatar billede Stig96 Praktikant
10. marts 2019 - 19:15 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at finde en sang

Hej
Der er en sang i film Alpha House fra 2014
Lige efter den nye pige er flyttet ind i huset

De synger noget med
Here comes a modelman pefect tan, spray and tan
Jeg har prøvet og youtube den og shazam og soundhound

Kan ikke finde den
Håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2019 - 20:10 #1
Der stpr på imdb at Chris Ridenhour har stået for al musikken.
Det er også ham som har lavet musik til sharknado og nogel scifi film,

Alpha house soundtrack er hverken på amazon, eller i spotify hvor han har et par stykker...

Så vi skal på jagt efter albummet i en udenlandsk butik der sælger ægte CD..
jeg har søgt, og den kan man ikke få... det lader til at Sharknado 1-4 er de populæreste og eneste man udgiver udgiver.

så er der kun iTunes tilbage, som jeg ikke har.
Hvis du har iTunes kan du søge der.
Avatar billede Stig96 Praktikant
10. marts 2019 - 22:36 #2
Takker, jeg har prøvet at kigge på itunes og der kan jeg ikke finde den.. det er nok umuligt så.. øv det er ellers en god sang
Troede bare den i hver fald lå på youtube