Avatar billede plok Forsker
14. marts 2019 - 20:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iPhone 7 vil ikke afspille Lyd/ringetoner, hver gang?

Hej.

Jeg har et problem med min iPhone 7. Den vil ikke afspille lyd, hver gang den burde? Den afspiller lyd engang i mellem, men problemet opstår typisk når den skal afspille ringetoner eller alarmer?

Dog virker den nogle gange.

Nogen som kender til dette problem?
Avatar billede INK Ekspert
15. marts 2019 - 09:23 #1
Kender ikke problemet, men du kunne jo forsøge med at slukke din telefon helt og så genstarte. Løser ofte problemer.

Hvis det ikke er nok, kunne du lave en sikkerhedskopi af alt, enten i iCloud eller med en PC/Mac (iTunes og kabel). Derefter logger du ud af alle konti især iCloud og find my iPhone. Du går så i indstillinger og sletter alt. Derefter genstarter du og geninstallerer fra din sikkerhedskopi. På Apples hjemmesider kan du finde vejledning, såfremt du har behov.
Avatar billede plok Forsker
18. marts 2019 - 00:37 #2
Mange tak. Jeg geninstallerede hele telefonen og så virkede det igen :)