Avatar billede jarlja Forsker
19. marts 2019 - 17:19 Der er 2 kommentarer

Usb oplader kabler til mobilen.

Hej
Hvad skal jeg købe for et kabel.
Nogle kabler står der 5v 2.4 a og en anden 5v 3.0a. Eller hvad skal det hedde idag. Og er det rigtigt det der står og har det nogen betydning?
På forhånd mange tak 😀
Avatar billede INK Ekspert
19. marts 2019 - 18:52 #1
Hvilken mobil? Hvad er den nominelle ladestrøm ifølge specifikationen?
Avatar billede jarlja Forsker
19. marts 2019 - 20:01 #2
Lige nu er det en Huawei mate 10 men kablet må godt være lidt fremtidssikret måske kommer der en 30 mate. 😁