Avatar billede TheJoker Juniormester
20. marts 2019 - 11:14 Der er 3 kommentarer

Autofyld i synology browser via Chrome

Hej Eksperter

Jeg sidder her med et virkelig underligt problem som irritere mig gevaldigt.
Når jeg er inde på min Synology box og sidder med filer eller download delen så bliver ordet "admin" i tide og utide fyldt ud i søge feltet. Selvom jeg ikke er i nærheden af selve søge feltet. Se hvordan det ser ud her i denne video:
https://youtu.be/ZLb1MiV4Y-U hvor jeg er ved at navn ændre en fil.

Jeg har prøvet og stille spørgsmålet på googles egen forum som virker af rø***s til. Så derfor prøver jeg her.

Jeg har prøvet og og gå i i indstillingerne og fjerne autofyld på login til selve synology boksen og det så ud til at hjælpe. Men vil jo gerne have den husker min kode så jeg ikke skal taste den ind hver gang, så efter jeg fjernede den og valgte den skulle huske det igen så gjorde den det igen.
Chrome er nyeste version.

Jeg har ikke prøvet og reinstallere, ville jeg gerne undlade hvis muligt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. marts 2019 - 12:06 #1
Det ser godt nok bizart ud... - har aldrig oplevet det selv på nogle af mine bokse...

Jeg tænker umiddelbart, om du kan have en fejl ved dit tastetur, så der ved en fejl bliver aktiveret en eller anden tasteturgenvej (Jeg har ikke selv kunne finde nogen der aktiverer søgefeltet).

Sker det samme i en anden browser?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2019 - 12:10 #2
kunna da godt tyde på en robot der forsøger at hacke din nas.
kan du ikke nulstille styresystemet ? DSM ?
Avatar billede TheJoker Juniormester
20. marts 2019 - 12:32 #3
Det er ikke en tastatur fejl. Som skrevet når jeg fjerne min admin+kode i autofyld så sker det ikke.

Det er også kun i Chrome det sker.

@Sidwave puha den har jeg ikke lige lyst til at begynde på og skulle sætte det hele op igen. Og jeg ved godt man kan tage en backup af indstillingerne, men så ville fejlen nok komme igen hvis det ligger hos Synology.
Men glemte og skrive jeg har skrevet til dem og de siger det er en browser fejl. Hvilket også nok er rigtigt pga det kun sker på chrome på min main pc. Prøver jeg fra en anden pc så sker det ikke.