Avatar billede lurup Ekspert
22. marts 2019 - 13:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Have billede på pc og projektor hele tiden

Jeg bruger win 10 pro

Viser ed del sange på projektor i PowerPoint
Kan jeg lave så den automastisk vælger Dobbelt skærm ??
Mange gange mellem 2 sange går den i udvidet tilstand og viser kun det ene sted.
Avatar billede amite Mester
22. marts 2019 - 14:43 #1
Jeg tror lidt mere information er på sin plads. Bruger du PowerPoint som MP3 afspiller, således at du kan vise billeder samtidig? Eller hvordan skal spørgsmål forstås?

Du kan ikke få powerpoint til at skift skærmtilstand, hvis det er dette dit spørgmål går på.

Hvis spørgsmålet går på om du oplever problemer med at den skifter mellem "extend display" og "duplicate display" kan det skyldes opsætningen som fremgår her:
https://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2013_release-powerpoint/powerpoint-2013-changes-display-setup/3ca470a0-d896-4577-b724-a360b6bf1c4e
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. marts 2019 - 16:56 #2
Hvis projektor er forbundet via HDMI, kan du prøve: win + P , derefter vælg "dublere"
Avatar billede lurup Ekspert
24. marts 2019 - 10:13 #3
Tak Amite

Det var lige som i linket