Avatar billede lemads52 Juniormester
25. marts 2019 - 08:50 Der er 2 kommentarer

Virker kun når Filezilla er åben

Jeg har fået et underligt problem.
Jeg har kreeret en hjemmeside i Wordpress, som kun vil åbne i browseren, når Filezilla er åben. Måske skal jeg endda overskrive wp-config.php filen med én fuldstændig magen til.
Hjemmesiden ligger i en undermappe i roden.

Jeg har prøvet at slette filen og indsætte en ny, men det hjælper heller ikke.

Hjælp, én eller anden
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2019 - 10:21 #1
hvor ligger hjemmesiden ? på et hotel eller på din computer ?
port 80 skal være åben for at en hjemmeside virker

hvis snmb er slået fra i router, er port 80 død

filezilla har ikke noget med det at gøre, den kører ftp på port 21

kører din hjemmeside derhjemme på en webserver, skal du checke at den er sat korrekt op. kører din hjemmeside på hotel, skal du slette din cache og genstarte hjemmeside med ctrl+f5 for at den læser de nye uploadede filer, og ikke bare viser de gamle!
Avatar billede lemads52 Juniormester
25. marts 2019 - 10:46 #2
Den ligger på et hotel.
Den virkede indtil for en uge siden, så viste den pludselige en besked:

Der kan ikke oprettes forbindelse til dette website byroetistruer.dk var for lang tid om at svare.

Prøv at:
Kontrollere forbindelsen
Kontrollere din proxy og din firewall
Køre Windows Netværksdiagnosticering
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT