Avatar billede frederik Novice
09. april 2019 - 17:23 Der er 5 kommentarer

ethernet problemer

jeg har skiftet til stofa .
jeg har stadig den gamle udbyder også ,og både  wi fi og ethernet tilslutning virker fra den gamle udbyder ,men hos stofa er der kun wifi der virker,men når jeg sætter min lan kabel i min bærbare så virker det uden problemer,men ikke på den faste pc???
håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2019 - 20:53 #1
det er fordi wifi i din nye stofa router skal sættes op med SSID navn og password til wifi klienter
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2019 - 09:40 #2
og på din faste pc er der nok indtastet et fast ip-adresse - det skal ændres til DHCP
Avatar billede frederik Novice
10. april 2019 - 11:55 #3
mit wifi er sat op med ssid og password og  hvordan ændrer jeg ip adresse til  DHCP
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2019 - 12:45 #4
du skal åbne dine netværksindstillinger - skift adapterindstillinger - højre-mus-klik på din Ethernet - egenskaber - TCP/IPV4 - egenskaber - og markere "hent automatisk en IP-adresse"
det skal gøres, hvis du har sat kablet ind i din pc, men den ikke får forbindelse (det er i hvert fald det jeg har forstået)
Avatar billede frederik Novice
10. april 2019 - 17:17 #5
min pc står til autm. ip /DHCP,og den siger stadig  ethenet /ingen forbindelse