Avatar billede xMsBx Novice
21. april 2019 - 17:59 Der er 3 kommentarer

åben port?

Nogen der ved hvordan og evt har tid til at hjælpe mig med at åbne port til utorrent?
Den kan ikke seede på min filer, da den siger jeg skal åbne en port.
Jeg ved ikke helt hvordan det gøres. Jeg har prøvet og logge på min router, men forstod ikke det hele, og kunne ikke se nogen steder hvor man kan åbne den.

Jeg ved jeg lyder som en der slet ikke har forstand på det, men jeg må indrømme at jeg heller ikke har i det område.
Håber at der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2019 - 19:56 #1
Ja eller må hjælpe dig. Fildeling er jo en gråzone. For hvilke filer deler du?
Avatar billede xMsBx Novice
21. april 2019 - 20:48 #2
Det er nogen downloadet filer, som jeg vil seede på, men den kan ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2019 - 10:28 #3
Umiddelbart vil jeg ikke hjælpe med det . Kan være et brud på det vi må hjælpe med. Er filer downloadet uden man har rettigheder til det så må vi ikke hjælpe her på Eksperten.