Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
24. april 2019 - 09:07 Der er 1 kommentar

HP ENVY 4526 scanningsproblemer

Jeg får altid problemer, når jeg - trådløst - vil scanne en side til min pc. Bruger så Print & Scan Doktor, som kommer frem til at jeg har en Driver Fejl. - "Kontrol af Driver" står der med rødt i midterste felt for oven. Jeg ANER virkelig ikke, hvordan jer retter denne fejl, som bliver ved med at vende tilbage. Ellers virker printeren fint, når jeg bare skal udskrive. Jeg har prøvet at genstarte både pc og slukke og tænde for printeren - men det ender altid med, at jeg i desperation tilslutter ledningen fra printeren til pc'en. For så kan jeg godt scanne ind til pc'en. Er der nogen derude, som kan give et godt råd til, hvordan jeg får rettet den dér Driver Fejl?
mvh Anita
Avatar billede KHN Guru
24. april 2019 - 10:08 #1
Du kan prøve at opdater driver - herfra:
https://support.hp.com/dk-da/drivers/selfservice/hp-envy-4520-all-in-one-printer-series/5447920/model/12319758
Husk at vælge det rigtige styresystem.