Avatar billede Guldsmeden Juniormester
29. april 2019 - 13:03 Der er 3 kommentarer

Dropbox - mega langsomt

Basalt set er jeg meget glad for den service, som Dropbox tilbyder, da jeg vil gå langt for at bevare mine mange fotos - men i praksis må jeg sige, at den på det nærmeste er uanvendelig, da det tager så UENDELIG lang tid at åbne og søge, selv om jeg har en hurtig PC og en rimelig netforbindelse.
Spørgsmålet er, om der kan være andre årsager til, at det går så ufatteligt langsomt?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
29. april 2019 - 13:11 #1
Har du prøvet fra andre enheder?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. april 2019 - 14:13 #2
med dropbox har du også filer lokalt på din pc - ret i dem der, og dropbox synkroniserer med dem på nettet.
Hvis du har en standard-installation, så se i c:\brugere\[dit brugernavn]\dropbox
Avatar billede 450025 Ekspert
29. april 2019 - 16:54 #3
Ikke sikkert jeg forstår spørsmålet helt, jeg har også mange bilder på Dropbox dernest på Google Foto – ja så galt OneDrev også.
Alle er lett tilgjengelig noen er enkelte bilder andre er mapper, har så klart et system i galskapen.
Har ingen bilder andre steder trenger jeg et bilde eller en hel mappe med bilder kopier jeg den bare ut på skrivebordet utrolig raskt gjort dette.
Jeg syntes Dropbox fungere fint også men det hjelper jo ikke deg dette. Noe må være feil hos deg.