Avatar billede Jannick V Praktikant
01. maj 2019 - 22:01 Der er 1 kommentar

Kommer ikke videre ens microsoft logoet

Hej alle

Vi starter fra begyndelsen
Ville have min config fra min ene Steam account til min anden acc. Det lykkedes også, men da jeg lige hurtigt var inde i en bane på den account jeg rullede min config over på, så crashede min pc (ca 30 Sek efter) og jeg har ikke kunne komme forbi Windows logoet efterfølgende.

Om det har noget med det at gøre eller om det bare var timingen det ved jeg ikke.

Jeg har prøvet alverdens ting og sager.
Bla.
Gå ind i Safe Mode og slette hele Steam.
Prøvede at gendanne (det kan den ikke da der åbenbart ikke er en tidligere version som kan benyttes)
Har prøvet at gendanne til fabriksindstillinger, det kan den heller ikke, da der ikke er plads nok på drevet og jeg ikke kan finde ud af at få den til at tage det andet drev.

Og for at det ikke skal være løgn... så kan jeg sku heller ikke komme ind i safemode længere.

Jeg har leget rundt inde i Advanced options (F9) og F8.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede poko1 Ekspert
02. maj 2019 - 06:51 #1
Sådan kommer du i fejlsikret tilstand i Windows 10
Dette er Microsofts nye løsning som bruges i stedet for F8. fejlsikret start!
Forudsætning du kan se den animerede cirkel når den starter?
Tænd for Pc’en og så snart du ser den animerede cirkel, skal du slukke Pc’en ved at holde power inde til den slukker.

Dette gentager du 3 gange, eller indtil den skriver forbereder Reparation ETZ.
Nu skulle du få muligheden at kunne starte en reparation gå tilbage til tidligere eller vælge fejlsikret tilstand. Vælg F.
Det ser sådan ud!
https://ibb.co/RzL6x7z
Ved F Nulstiller du og kan vælge at beholde dine programmer