Avatar billede puren Ekspert
06. maj 2019 - 01:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan forbinde til hjemme wifi men ikke hotspot

hey

nogle der har en ide til hvad der er skævt, har en raspberry pi den forbinder fint til wifi fra min router men ikke til hotspottet fra mobilen

bruger kanal 1 på wifi og 5 på hotspot
SSID og passphrase indeholder kun tal og bogstaver (er indtastet i klar text så ej taste fejl)

min bærbar kan forbinde mad både wifi og hotspot
Avatar billede puren Ekspert
06. maj 2019 - 01:31 #1
BTW: der er ingen GUI på den så alt skal gøres via SSH eller CLI
Avatar billede puren Ekspert
29. marts 2020 - 18:35 #2
ingen svar