Avatar billede mort1 Ekspert
15. maj 2019 - 11:09 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Afbryder afspilning af lydbøger (eReolen)

Jeg lytter til lydbøger fra eReolen, via kablet - eller Bluetooth højtaler. Det har hidtil fungeret perfekt, men nu er der kommet et problem, idet afspilningen afbrydes for hvert 1 minut og 10 sekunder, hvorefter jeg igen må aktivere afspilningen, nemmest ved at åbne og lukke coveret, men det er jo ikke rigtig nogen holdbar løsning, er der nogen som har en løsning på denne udfordring ?
Jeg downloader lydbogen til telefonen.
Avatar billede mort1 Ekspert
15. maj 2019 - 11:11 #1
Problemet er der tilsyneladende "kun" når jeg bruger højtaler.
Telefonen er en Samsung Galaxy S8
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2019 - 19:04 #2
noget mht strømstyring og bluetooth? sæt bt til fuld effekt
Avatar billede falster Ekspert
15. maj 2019 - 19:24 #3
Så vidt jeg husker er det downloadede almindelige mp3 filer "omgivet" af en del andre filer fra eReolen.

Du kan jo også prøve at finde selve mp3-filen i din telefons filsystem og afspille den direkte og høre, om det giver en forskel.
Avatar billede mort1 Ekspert
15. maj 2019 - 20:04 #4
#2 Det er desværre ikke kun Bluetooth, det er også med den kablede forbindelse til den aktive højtaler
#3 Jeg prøver at finde mp3 filen, men synes ikke det er nemt at finde rundt i hukommelsen
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2019 - 20:56 #5
På mobiler, så ligger data ofte i en mappe til den enkelte app, og ikke i en fælles download.
Avatar billede falster Ekspert
15. maj 2019 - 21:41 #6
I stil med det, som claes skriver ovenfor, efter at jeg har forsøgt mig med H.C. Andersen:

Mappesti:

Android - data - dk.ereolen - files - [mange tal og bogtaver] - [igen mange tal og bogtaver] - [og igen mange tal og bogtaver] - Her ligger mp3'en, også kaldet noget med mange tal og bogtaver.

Held og lykke.
Avatar billede mort1 Ekspert
16. maj 2019 - 16:46 #7
Jeg fik den ide, at skrive til eReolen om mit problem, det kunne jo være …… og det var det. Nedenstående kan svaret fra eReolen ses:

Det er desværre et problem eReolens teknikere kæmper for at løst og lige nu har jeg ikke nogen tidshorisont for en løsning.

Jeg kan anbefale at du anvender eReolen via browseren og så kommer der en ny player/reader i sensommeren, hvor alle problemer er løst.

Med venlig hilsen
    / eReolen Support

Ikke så opløftende, men der er lys forude, hvis man kan se så langt!

Tak til Falster og Claes57, for jeres bud, - jeg fik et indblik i Android, som jeg desværre er alt for lidt "hjemme i"