Avatar billede flatcoat Novice
19. maj 2019 - 16:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Send sms med et foto vedlagt.

Jeg har arvet en Huawei 8 smatphone, og jeg vil gerne sende billede sammen med en sms. hvordan gør jeg. JB.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. maj 2019 - 17:09 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2019 - 17:13 #2
Har ikke sådan en men når du åbner billedet efter du har taget det, kan du så ikke vælge at "dele" det og her vælge sms?
Avatar billede flatcoat Novice
19. maj 2019 - 18:59 #3
Jeg får ikke "deletegnet" når jeg vil sende sms´en. Jeg går ind i galleri, og der er billedet, men hvordan jeg kommer frem til at kunne sms`e det videre, kan jeg ikke lige finde løsningen på.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. maj 2019 - 21:22 #4
Når du har forberedt en sms, valgt modtager og skrevet tekst, inden du trykker send, har du så en "papirklips" 📎 til højre for tekst feltet?
Tryk på 📎 og du får forskellige muligheder,  bla. indsæt foto, film og lyd klip.
Avatar billede flatcoat Novice
20. maj 2019 - 08:15 #5
Jeg har eksperimenteret meget med mobilen i går og fundet ud af, at jeg skal ind i Google apsen der hedder foto, og der ligger billedet. Nederstpå siden står "deling", og jeg kan smsè derfra. JB.