Avatar billede AMH Praktikant
22. maj 2019 - 00:20 Der er 1 kommentar

Min nye SSD har en tendens til at crashe

Jeg fik for et halvt års tid siden sat en SSD disk (500Gb)i min MacBook Pro (15-inch, Mid 2010, 2,66 GHz Intel Core i7, 8 GB 1067 MHz DDR3). Det øgede hastigheden dejligt, men den har langsomt fået den uvane at crashe flere gange om dagen. Den starter hurtigt igen, men det er irriterende. Det sker udelukkende når jeg surfer på nettet - ikke når jeg streamer noget.

Er der nogen der har et bud på hvad problemet kan være?
Avatar billede Anders Seniormester
22. maj 2019 - 00:37 #1
Du skal nok fortælle meget mere, særligt om hvad der sker når den crashe.
Det lyder ikke som et SSD problem.

Har du reset SMC og VRAM? Har du omformateret?