Avatar billede kendanmark Praktikant
24. maj 2019 - 22:14 Der er 2 kommentarer

Hjælp til datamatiker studerende søges

Hej Eksperter,

Jeg forsøger hermed at finde en mentor til min søn som studerer datamatiker på 3' semester i Kbh. KEA. Han er bagud med sine eksamensopgaver og jeg vil gerne finde og  evt. betale for hjælp til ham.

Opgaven han roder med er i Java at bygge et 2d spil ovenpå en gameengine

Håber på hurtig respons - tiden er knap inden aflevering
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2019 - 01:50 #1
Du har postet et ligende spoergsmaal i Python kategorien.

Er det Java eller Python? Eller er det 2 forskellige opgaver?
Avatar billede kendanmark Praktikant
25. maj 2019 - 09:10 #2
Hej Arne_v ved godt det ser lidt pudsigt ud, men det er faktisk to forskellige opgaver han prøver at løse