Avatar billede goonerkim Mester
03. juni 2019 - 17:11 Der er 2 kommentarer

Karaoke til HDMI

Hej Eksperter,
Jeg ville gerne lave noget karaoke via fjernsynet og har googlet hvad der sådan findes, jeg ville gerne nøjes med at forbinde via HDMI til fjernsynet, men dem jeg finder står der at selvom de har hdmi så skal der stadig forbindes med de "gammeldags" farvede analog kabler, nogen der kan komme med lidt links hvad der kunne bruges? Har Samsung smart tv, Samsung soundbar og blu-ray afspiller, venlig hilsen Kim
Avatar billede claus brandt Juniormester
20. juni 2019 - 19:39 #1
hej
prøv med -KARAFUN PLAYER 2
DET BURDE LØSE PROBLEMET
Avatar billede goonerkim Mester
21. juni 2019 - 04:41 #2
Hej Claus,
Tak for svar, jeg købte en på eBay, og det virker rimeligt godt vil jeg sige. Har du ellers prøvet at behandle karaoke lydfiler? Der er blevet det næste på programmet her. Vi har et utal af karaoke cd'er og dvd'er, dem ville jeg gerne have lagt over på en usb stick, eller ihvertfald de bedste af dem, jeg fandt også et program der kan rippe dem til MP3+cdg men så vil programmet have jeg skal brænde dem til ny CD igen, der findes ikke mulighed for at lægge dem på usb og afspille derfra, nogen idé?
Hilsen Kim