Avatar billede lovebuine Mester
06. juni 2019 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

orig lader til HP Omen - 15-ce007no

min orig lader er væk og det var en 150w som fuldte med den bærbare og de koster faktisk en del, sker der noget ved man køber en orig hp lader som evt er 90 eller 120w?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2019 - 15:54 #1
Når der følger en strømforsyning med på 150 watt er der jo nok en grund til det. Køber du en der er mindre vil den køre varm og i værste tilfælde brænde sammen, og måske flå andet med i faldet. Det tror jeg ikke du ønsker
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. juni 2019 - 16:37 #2
Laderne på 90 og 120 watt holder nok -  så længe voltene passer.

MEN som #1 skriver er der nok en grund til den store lader. - Kigger du på TDP ser det ud til dit grafikkort kan trække op til 75Watt - din CPu op til 45 Watt - ialt  op til 120W.

Du risikerer så at med strøm tilsluttet oplades dit batteri ikke - medmindre du slukker PCen så skal den nok lade.
Avatar billede lovebuine Mester
06. juni 2019 - 16:49 #3
det er nok derfor min hp smart adapter program kommer op og beklager sig med en ekstra jeg havde liggende men som ikke er 150w, jeg må hellere få fat i en 150w adaptor for at være på den sikre side. fordi der er tidspunkter den ikke lader.