Avatar billede Laith Zaza Praktikant
15. juni 2019 - 21:59 Der er 2 kommentarer

Laith

Jeg skal købe en Pc til 18000Kr Hvor made skat skal jeg betil ?
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2019 - 23:02 #1
Hvad mener du? Der er ikke skat på at købe ting, kun moms, og den er altid præcis 25%. Så hvis noget koster 18.000 uden moms, bliver det 22.500 med moms.

Men som regel står prisen allerede med moms. Det skal den faktisk gøre, med mindre det står tydeligt at den er uden.
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2019 - 23:04 #2
.. med mindre du mener multimedieskat, men det er kun hvis din arbejdsgiver køber den til dig og du vil bruge den i hjemmet.