Avatar billede Marc Jensen Juniormester
17. juni 2019 - 02:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problem med strøm i keybord

hey, jeg har i en længer periode haft problemer med mit keybord som giver stød ofte når jeg sider ved det.
opdagede så idag at skruerne bag på min pc også giver stød. jeg har ingen forstand på dette og beder derfor om hjælp tak på forhånd
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. juni 2019 - 09:15 #1
Hvilken slags PC er det? - jeg har oplevet flere bærbare med en "coating", der føles som strømførende... - det er den naturligvis ikke, men er åbenbart designet så der ledes statisk elektricitet på overfladen, hvilket kan føles ubehageligt.

Men jeg har aldrig oplevet det på et eksternt tastetur.

Er det en bærbar, kan du evt. se rådene her: https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/518464
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juni 2019 - 10:28 #2
Hvis din Pc ikke er tilsluttet en jordet Stikkontakt så prøv at vende stikkeren 180°
Det er især et problem med Statisk elektricitet når man har et tæppe af kunststof.