Avatar billede Nicolai Allerup Praktikant
09. juli 2019 - 19:38 Der er 2 kommentarer

Sætte trådløs router i den anden ende af powerline adaptor??

Hej alle
For at spare penge på en powerline adaptor med wifi som koster min. 800 kr.  tænker jeg om ikke man kan montere en trådløs router i den anden ende af en alm. powerline adaptor der kun har LAN.
Kan det ikke lade sig gøre?
Avatar billede INK Ekspert
09. juli 2019 - 19:48 #1
Hvis jeg har forstået dig korrekt, så er det muligt.
Se dette link for anvendelse af gammel router til Access Punkt
https://www.it-blogger.dk/lav-router-om-til-access-point/
Avatar billede Nicolai Allerup Praktikant
09. juli 2019 - 21:59 #2
Det lyder som om der er lidt mere i det end som så. Tak for respons ;-)