Avatar billede Jannickhess Professor
12. juli 2019 - 21:30 Der er 3 kommentarer

Skype abonnement = 60 minutters "Fastnetopkald"

(Først) vidste i at der er 60 min gratis "Fastnet" opkald via Skype)
hvis man er i udlandet, og ikke har gratis tale på sin mobil

Da jeg er medlem, gennem outlook, så er der 60 minutters gratis opkald gennem skype, men når jeg opretter et "Fastnetnummer" så vil den gerne have penge, hvordan undgår man dette ?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
13. juli 2019 - 02:03 #1
Jeg selv bruger "unlimited min." til fastnet og mobil.i Danmark Til 49,- kr. pr. måned.
De har et "unlimited min." World også, men eks. Danmark Til 99,- kr. pr. måned
Avatar billede Jannickhess Professor
13. juli 2019 - 08:40 #2
a3-seo.dk

Men her på min skype side står der at der at man for 60 minuter helt gratis opkald om mdr til fastnet eller mobil, når man har et abonnement på office 365

Det er det jeg gerne vil have hjælp til
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juli 2019 - 13:17 #3
via browser på https://secure.skype.com/portal/overview
din skype-konto skal være kendt i microsoft - men så i lidt nede skal du gerne se noget i stil med
https://www.dropbox.com/s/vch20u5nm1bu92e/image040.jpg?dl=0