Avatar billede Jannickhess Professor
13. juli 2019 - 09:07 Der er 3 kommentarer

WorkForce Pro WF-3725DWF i fejltilstand

Min printer er gået i fejltilstand, hvordan for jeg den ud af fejltilstanden igen ?
Det er efter at jeg har fået skiftet de fleste af printerpatronerne, og disse sidder allesammen korrekt i printeren

Det hjælper IKKE at slukke for derefter at tænde den igen.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juli 2019 - 09:32 #1
Hej Jannick.
prøv at kigge i Kontrolpanelet under enheder og printere og se om den her melder om fejler eller mangler Og om den er sat som standart printer. Søg også i tilføj en enhed blot for at se du er opdateret.
https://ibb.co/mGFYbrC
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juli 2019 - 18:53 #3
Originale printer patroner?