Avatar billede nielsjensen5 Praktikant
23. juli 2019 - 11:22 Der er 4 kommentarer

Hvem ejer hvilket domæne?

Hej - jeg er ret interesseret i at finde ud af, hvem der ejer dette domæne - hvordan gør man sådan noget?

Denne side: https://luftgevaeret.dk/

Hilsen nybegynderen / Nielsen
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. juli 2019 - 11:31 #1
Det kan du gøre her for .dk domæner: https://www.dk-hostmaster.dk/da/find-domaenenavn
Avatar billede Slater Ekspert
23. juli 2019 - 12:19 #2
Men netop dette domæne har skjulte registrantoplysninger, så der kan man ikke få den information.
21. august 2019 - 13:23 #3
Hvis det er af stor vigtighed;
Du kan bruge en "extractor" til at scanne domænet og trække oplysninger. Her finder du som regel mail adresser, telefonnumre eller lignende der kan pege dig i den rigtige retning!

DET ER IKKE ULOVLIGT! Just stating that from the beginning!
Avatar billede Halfdan Seniormester
11. september 2019 - 22:50 #4
Hej

I tilfældet af der er tale om en domæne-haj eller konfliktende domæne med et nærtliggende domænenavn eller ejerskabs-forhold, kan du gennem Klagenævnet for domæne navne oprette en klage hvor under dialogen også vil få indsigt i hvem modparten er. Vi har ved sjældne tiffældet oplevet at dette har været nødvendig

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard